افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این ۷ راهکار آقایان را سمت رابطه زناشویی بکشید

370

  • ننشینید و دست روی دست نگذارید که او به سمت شما بیاید. اگر می‌خواهید رابطه جنسی بیشتری داشته باشید، خودتان پیش‌قدم شوی. وقتی صبح سر کار می‌روید،

«امشب نه عزیزم؛ سرم درد می‌کنه!»
این جمله قدیمی توسط کسانی استفاده می‌شود که می‌خواهند از رابطه جنسی با همسرشان سر باز بزنند. با این حال، خانم‌ها تنها کسانی نیستند که از میل جنسی کم همسران‌شان رنج می‌برند. آقایان نیز از میل اندک‌شان ناراحت می‌شوند. زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد، زوجین با یک چالش فوق‎العاده پیچیده مواجه می‌شوند. خیلی از خانم‌ها احساس شرمندگی و عصبانیت می‌کنند. با این همه، از آقایان انتظار می‌رود که همیشه میل جنسی داشته باشند.
در ادامه نکاتی ارائه شده است که به شما کمک می‌کند میل جنسی شوهرتان را برگردانید.
داروهای او را در نظر بگیرید. آیا او اخیرا از داروهای ضد افسردگی استفاده می‌کند؟ داروهایی مثل پروپشیا (داروی جلوگیری از ریزش مو) نیز می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود.
او را به ورزش وادار کنید. هیچ چیز برای سلامتی (حتی سلامت جنسی) بهتر از ورزش نیست. هر شب بعد از شام برای پیاده‌روی بیرون بروید یا ورزش‌های داخل سالن انجام دهید. هر روز فعال باشید و برای خود و همسرتان انتخاب‌های سالمی بکنید.
او را تشویق کنید به دکتر برود. اگر همسرتان علاقه‌ای به رابطه جنسی ندارد، ممکن است دچار اختلال نعوظ باشد که اغلب با متدهای پزشکی درمان می‌شود. بیشتر آقایان در مواقعی که فکر می‌کنند مشکل جنسی دارند، از برقراری رابطه جنسی پرهیز می‌کنند. در این شرایط، تنها بهبود عملکرد جنسی است که می‌تواند میل جنسی آنها را بازیابی کند.
استرس را شناسایی کنید. اگر استرس کاری و یا استرس زندگی او را از پا در آورده است، باید به او کمک کنید. او را تشویق کنید که از دیگران کمک بگیرد. شما، دوستان و آشنایان همسرتان گزینه‌های اصلی کمک هستید.
در مورد مشکلاتش صحبت کنید. خود را به ندانستن نزنید. اگر می‌خواهید روابط جنسی بیشتری داشته باشید، در مورد مشکل همسرتان حرف بزنید. فقط مطمئن شوید که با او بد صحبت نکنید.
آغازگر رابطه جنسی باشید. ننشینید و دست روی دست نگذارید که او به سمت شما بیاید. اگر می‌خواهید رابطه جنسی بیشتری داشته باشید، خودتان پیش‌قدم شوی. وقتی صبح سر کار می‌روید، او را عاشقانه ببوسید یا وقتی انتظارش را ندارد، او را در حمام سورپرایز کنید.
به او کمک کنید انتخاب‌های سالمی بکند. یک شام دلچسب با چند لیوان شراب ممکن است راه خوبی برای پایان دادن به یک روز سخت باشد، اما می‌تواند شما را آنقدر خسته کند که از رابطه جنسی باز بمانید. بنابراین، سبک غذا بخورید و کمتر بنوشید. به خود سخت نگیرید و سعی کنید همدیگر را سرگرم کنید. داشتن سرگرمی‌هایی مانند پرش با طناب و تفریحات داخل پارک به افزایش میل جنسی شما و همسرتان کمک خواهند کرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *