افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با ورزش لاغر می شوم یا نه ؟

 

 

  • ورزش، مقاومت در برابر انسولين را که قند خون را پايين مي آورد، کم مي کند. در نهايت ورزش، سلامت سيستم قلبي عروقي را با افزايش کلسترول مفيد و کاهش فشار خون بهبود مي بخشد.

پژوهشگران می گویند بررسی ها نشان داده است که  ورزش به خودي خود لاغر کننده نيست. حتي برعکس، در مورد ورزشهاي سنگين و شديد باعث افزايش وزن هم مي شود؛ زيرا ورزش توده هاي ماهيچه اي را که سخت تر از توده هاي چربي هستند، افزايش مي دهد.
در عوض ورزش، مصرف انرژي را بالا مي برد، دقيقاً همان چيزي که براي ثابت نگه داشتن وزن پس از لاغر شدن ضروري است.

به هرحال ورزش باعث ذوب شدن توده هاي چربي مي شود، هنگامي که ورزش مي کنيم، بدن انرژي لازمش را از سوزاندن ذخيره هاي چربي ماهيچه اي و کبدي تأمين مي کند.

ورزش، مقاومت در برابر انسولين را که قند خون را پايين مي آورد، کم مي کند. در نهايت ورزش، سلامت سيستم قلبي عروقي را با افزايش کلسترول مفيد و کاهش فشار خون بهبود مي بخشد.

همچنین محققان معتقدند افراد لاغر نباید ورزش را کنار بگذارند چون ممکن است در داخل بدن آنها چربی به شکل توده دور ارگانهای بدن را گرفته باشد.
محققان انگلیسی در لندن اعلام کردند اینکه بدن فرد چقدر چاق به نظر برسد و چربی داشته داشته باشد دلیل آن نیست که ارگانهای داخلی بدنش همانقدر حاوی چربی باشند.
آنها همچنین اعلام کردند افرادی که هیکل ظاهری خود را با رژیم گرفتن متناسب نشان میدهند و ورزش نمیکنند ممکن است به اندازه افراد چاق، چربی دور ارگانهای داخلی آنها از جمله قلبشان را گرفته باشد.
این محققان از سال ۱۹۹۴ تا کنون روی بیش از ۸۰۰ نفر این مطالعات را انجام داده اند که چربی داخل بدن آنها را اندازه گیری کنند.

آنها پس از این تحقیق ترس خود را از این موضوع اعلام کردند که افراد لاغر با تصور اینکه در بدنشان چربی وجود ندارد، ورزش را کنار بگذارند و متوجه نشوند که در داخل بدن آنها چربی یه شکل توده دور ارگانهای بدن را گرفته است.
این تحقیق که نام آن((در خارج لاغر و در داخل چاق))میباشد بیشترین شگفتی را در مورد افرادی به نمایش گذاشته است که بسیار لاغرند اما از داخل چربی زیادی در بدن دارند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *