افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با داروئی که یک قرن پیش کشف شده اوتیسم قابل درمان شد

با داروئی که یک قرن پیش کشف شده اوتیسم قابل درمان شد

  • افراد مبتلا به اوتیسم مشکلات اساسی در سوخت و ساز بدن دارند. نظریه پزشکان بر این است که سلول‌هایی در بدن مبتلایان اوتیسم وجود دارد که ” سلول خطر پاسخ ” نامیده می‌شوند. این سلول‌ها در هنگام پاسخ به عوامل استرس زای خارجی و یا سمومی که به بدن وارد می‌شود فعال می‌گردند.

 

 

بیماری اوتیسم از جمله بیماری‌های خاموش است که تا کنون درمان قطعی برای آن یافت نشده است. این بیماری که معمولا کودکان را درگیر می‌کند با مشکلات ذهنی و رفتاری زندگی بیماری و اطرافیانش را مختل می‌کند. در بیماری اوتیسم یک سری اختلالات مادرزادی شناخته شده می‌تواند سبب بروز و پیدایش این بیماری شود.

طی تحقیقات دانشمندان دارویی وجود دارد که در حدود یک قرن پیش کشف شده است. یک دوز از این دارو می‌تواند به طرز معجزه آسایی در درمان اوتیسم تاثیر گذار باشد.

 

SURAMIN داروی صد ساله

نخستین مرتبه در سال ۱۹۱۶ داروی ضد انگلی جهت درمان بیماری خواب افریقایی و نوعی از کوری کشف شد. دانشمندان کشف کرده‌اند که این دارو با نام تجاری Suramin جهت درمان اوتیسم تاثیرات مثبتی دارد.

Suramin به میزان یک دوز در پسران مبتلا به اوتیسم با سن حدود ۱۵ سال تغییرات قابل ملاحظه‌ای ایجاد کرد. در بین آزمایشات انجام شده بر روی کودکان مبتلا به اوتیسم یک سری پس از تزریق Suramin خاطرات خردسالی خود را به خاطر آوردند. این در حالیست که در درمان کودکان اوتیسم کمتر خاطرات گذشته‌های دور را به خاطر می‌آورند.

در ادامه آزمایشات  مصرف Suramin  یکی از والدین توانست شاهد تکلم کودک خود پس از ده سال باشد.

 

اوتیسم ریشه در کودکی

افراد مبتلا به اوتیسم مشکلات اساسی در سوخت و ساز بدن دارند. نظریه پزشکان بر این است که سلول‌هایی در بدن مبتلایان اوتیسم وجود دارد که ” سلول خطر پاسخ ” نامیده می‌شوند. این سلول‌ها در هنگام پاسخ به عوامل استرس زای خارجی و یا سمومی که به بدن وارد می‌شود فعال می‌گردند.

کودکان مبتلا به اوتیسم به طور دائم در حال تغییرات هستند تا خود را در حالت تعامل با محیط خارجی قرار دهند. از این رو سلول‌های خطر پاسخ که مدام در حال رشد و توسعه می‌باشند به عوامل استرس زا حساس می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت که مشکلات روحی روانی که در دوران کودکی رخ می‌دهد ریشه تشکیل این سلولها را بنا می‌کند.

در مرور زمان سلولها گسترش و توسعه پیدا می‌کنند و نسبت به تمامی آلارمهای عصبی حساس می‌شوند. داروی Suramin لیست بزرگی از عوارض جانبی به همراه خود دارد.
مشکلات گوارشی، تغییرات بینایی، نقص تنفس و . . . عوارض این دارو به شمار می‌رود.

اما دانشمندان معتقدند بیمارانی که با درمان‌های اولیه نتوانسته‌اند بهبودی پیدا کنند حتما Suramin می‌تواند مشکلات ناشی از اوتیسم را در آنها درمان کند.

 

منبع : نت نوشت

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *