افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با خوردن آبمیوه لکه های صورت خود را از بین ببرید

ba1241

 

خیلی از افراد دچار لکه های پوستی می شوند و بوجود آمدن لکه های پوستی دلایل زیادی دارد اما با رعایت بعضی از نکات می توان این لکه ها را از بین برد یکی از کارها خوردن بعضی آبمیوه ها است در این مطلب شما را با چند نوع آبمیوه که می تواند باعث بهبود لکه های پوستی شوند.

درمان به وسیله آبمیوه ها جز بهترین روش های تکمیلی است زیرا پوست برای بازسازی مناسب و مقابله با عوامل آسیب زا به مقدار زیادی از ریز مغذی ها نیاز دارد که باید از طریق تغذیه به بدن برسد.

آبمیوه سبز

در اکثر موارد، مشکلات کبدی با ایجاد لکه های تیره روی صورت بروز می کند. مواد این آبمیوه مقدار بالایی خواص آنتی اکسیدان و تصفیه کننده دارد که در پاکسازی طبیعی کبد مرثر است و می تواند سلامت عمومی بدن و به خصوص پوست را بهبود می بخشد.

مقداری جعفری تاره و اسفناج را همراه با ۴ عدد هویج ، نصف سیب و یک لیوان آب در مخلوط کن بریزد. پس از چند دقیقه که مخلوط کاملا یکنواختی به دست آمد آن را تازه میل کنید.

برای بهره مندی بیشتر از خواص آن توصیه می شود هر روز در حال ناشتا میل گردد.

آب زغال اخته و آلوئه ورا

یکی از بهترین گیاهان برای مراقبت و درمان پوست آلوئه وراست که خواص درمانی آن از دوران باستان شناخته شده بود. همه افرادی که از آلوئه ورا استفاده کرده اند تاثیر فوق العاده آن را بر سلامت و زیبایی تایید می کنند زیرا بازسازی سلولی را تحریک و روند ترمیم را تسریع می کند. این خواص زمانی که با ماده دیگری مانند زغال اخته و لیمو همراه باشد بیشتر می شود.

نصف فنجان ژل آلوئه ورا، آب دو عدد لیمو و ۱ فنجان زغال اخته تازه را در مخلوط کن بریزد و در صورت نیاز کمی آب نیز اضافه کنید و سپس میل نمایید.

بهتر است این آبمیوه را هر روز صبح ناشتا بنوشید. البته مدت طولانی استفاده نکنید زیرا کمی خواص ملینی دارد.

آب چغندر قرمز، طالبی و پرتقال

این آبمیوه طبیعی به خاطر مقدار بالای ویتامین های A و E برای بهبود سلامت پوست بسیار عالی است و می تواند به دفع همه سلول های مرده و سمی جمع شده روی پوست که باعث پیری زودرس می شوند کمک کند. این نوشیدنی خوشمزه سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و فیبرهاست.

برای تهیه آن ۱ چغندر کوچک، ۱ عدد خیار، ۲/۱ طالبی و آب سه عدد پرتقال را نیاز دارید. پوست همه میوه ها را بگیرید و همراه با آب پرتقال در مخلوط کن بریزید. پس از چند دقیقه که کاملا یکدست شد آن را کاملا تازه میل نمایید.

توصیه می شود این آبمیوه را دو بار در روز، در حال ناشتا و سه ساعت قبل از خواب بنوشید.

آب هویج و خیار

هویج و خیار به دلیل مقدار زیاد آب، آنتی امسیدان ها، ویتامین  ها و دیگر ریز مغذی های اساسی برای سلامت بدن شهرت دارند. این آبمیوه طبیعی به پاکسازی پوست کمک می کند و در کاهش لکه های کوچک روی صورت مؤثر است.

۳ عدد هویج و ۱ عدد خیار را پوست بگیرید و همراه با نصف فنجان آب لیمو و در صورت نیاز کمی آب در مخلوط کن بریزد. پس از چند دقیقه بدون صاف کردن آن را بنوشید.

بهتر است این آبمیوه را ۳ بار در هفته به طور ناشتا میل نمود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *