افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با جوانه گندم پوست و مو را زیبا کنید

1

 

  • اگر می‌خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو ۱۰ دقیقه قبل از صرف غذا و اگر می‌خواهید چاق شوید، آن را ۱۰ دقیقه بعد از غذا میل کنید.

 

جوانه گندم و زیبایی و سلامت پوست
جوانه گندم در درمان مشکلات پوستی تأثیر بسیار دارد. توصیه می‌شود که تا پایان درمان از مصرف روزانه جوانه گندم در غذا و سالاد و از نوع خشک آن به صورت ماسک استفاده کنید. برای درست کردن ماسک، مقداری از پودر جوانه گندم را به همراه مقداری شیر کم چرب روی صورت قرار داده و قبل از خشک شدن ماسک پوست را شست وشو دهید.

 

ماسک صورت جوانه گندم
گندم جوانه زده را بعد از خشک کردن پودر کرده و به مصرف ماسک برسانید به این صورت که پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده و روی پوست صورت بگذارید و پس از گذشت ۵ الی ۱۰ دقیقه پوست را کاملاً شستشو کنید

جوانه گندم و تقویت مو
جوانه گندم همچنین در ریزش مو و حتی در ترمیم موهای آسیب دیده نقش مؤثری داشته و برای همین منظور توصیه می‌شود که هر روز ۲ قاشق غذاخوری گندم جوانه زده تازه را خوب جویده و فرو دهید و همچنین به صورت روزانه همراه با غذاها و نوشیدنی‌ها میل گردد.

جوانه ی گندم برای لاغر شدن و چاق شدن
اگر می‌خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو ۱۰ دقیقه قبل از صرف غذا و اگر می‌خواهید چاق شوید، آن را ۱۰ دقیقه بعد از غذا میل کنید.

روش تهیه جوانه گندم
مقدار ۲۰۰ گرم گندم را بعد از تمیز کردن خیس کرده و به مدت ۲ روز و هر روز آب آن را عوض کنید سپس داخل یک ظرف مانند آبکش ریخته و یک پارچه نمدار روی آن قرار دهید در گوشه از آشپزخانه قرار داده و تا زمانی که تمام گندم‌ها جوانه بزنند به پارچه با آب بپاشید تا نمدار بماند بعد از اینکه حدود ۵ میلی متر جوانه زدند داخل یخچال نگهداری کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *