افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این ۷ عادت غلط مبتلا به دیابت می شوید

با این ۷ عادت غلط مبتلا به دیابت می شوید

postPicture

 

 

پژوهشگران بیان کرده اند که یک سری عادات در زندگی روزانه منجر به بروز دیابت می شود همراه ما باشید با آشنایی با این ۷ عادت غلط مبتلا به دیابت می شوید در ادامه مطلب .

مطالعات مختلف نشان داده‌اند که عواملی مثل بی خوابی، در معرض نور آفتاب نبودن، کم تحرکی، و استفاده از ظروف پلاستیکی برای گرم کردن مواد منجمد در مایکروویوها نیز خطر ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد.

در اینجا ۷ عادت غلط زندگی که منجر به بروز دیابت می‌شوند، معرفی شده‌اند.

مطالعات نشان می‌دهد که مصرف قهوه کافئین دار و بدون کافئین می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش دهد. یک تجزیه و تحلیل توسط محققان دانشگاه هاروارد نشان داده کسانی که روزانه شش فنجان قهوه می‌نوشند، ۳۳ درصد کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. اجزای خاصی در قهوه به نظر می‌رسد منجر به افزایش متابولیسم گلوگز و تبدیل گلوکز به انرژی شود.

اگر علاقه شما بیدار ماندن در طول شب و خوابیدن در تمام ساعات روز است، پس در معرض خطر ابتلا به دیابت هستید. حتی اگر در طول روز نیز به مدت هفت تا ۸ ساعت بخوابید این خطر مجدداً شما را تهدید می‌کند. نورهای مصنوعی تلفن همراه و تلویزیون منجر به کاهش حساسیت به انسولین می‌شود ضمن این که سوخت و ساز بدن به علت کیفیت خواب نامطلوب مختل خواهد شد.

باکتری‌های مفید در روده برای افزایش سیستم ایمنی بدن، هضم مناسب و کاهش التهاب و کاهش مقاومت به انسولین می‌شود. مواد غذایی حاوی ماست، کلم ترش، پنیر و برخی دیگر از فراورده‌های لبنی حاوی پروبیوتیک ها هستند.

گرم کردن مواد غذایی منجمد در ظروف پلاستیکی که داخل مایکروویوها قرار می‌گیرند، خطر ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد. مواد شیمیایی مورد استفاده در بسته بندی‌های پلاستیکی منجر به افزایش مقاومت به انسولین، و افزایش فشار خون می‌گردد.

 

پزشکین : با این ۷ عادت غلط مبتلا به دیابت می شوید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *