افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این ۵ روش از خشک شدن پوست در زمستان پیشگیری کنیم

 

  • )مرطوب کننده ی قوی رو فراموش نکنید: این مهم ترین قسمت برطرف کردن خشکی پوسته. اگه این رو یادتون بره، بقیه ی زحماتتون هم از بین میره. هر بار که از حموم بیرون میاید، یا هر بار که تماسی با آب داشتید، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

اگه پوستتون خشکه و اذیتتون میکنه، فکر نکنید که هیچ راه چاره ای وجود نداره. داشتن پوست خشک برای هیچ کس اجباری نیست. کافیه کمی اطلاعاتتون رو بالا ببرید و بدونید چطوری باید در مقابل این پوست رفتار کنید. فصل سرما همه رو درگیر پوست های خشن و خشک میکنه. انگار که پوستمون شکسته شده و همیشه در حال خارشه. اگه سعی کنید این چند تا نکته رو توی این فصل رعایت کنید، لطف بزرگی در حق پوستتون کردید:

 

۱)دوش آب داغ نگیرید: درسته که آب داغ خیلی کیف میده و باعث آرامش و استراحت بدنتون میشه، اما این کار وضع پوستتون رو بدتر میکنه. آب داغ چربی و رطوبت روی پوستتون رو از بین میبره. زمان دوش گرفتنتون رو کمتر کنید. برای اینکه بدونید چه مدت زمان مناسبیه، بدونید که موقع بیرون اومدن، نباید بخار روی آینه ها نشسته باشه!

۲)وان حمام و آب و کف رو مدتی کنار بگذارید: همه دوست دارن که دقایقی رو توی آب و کف دراز بکشن و حسابی خستگی در کنن. اما این کار چربی پوستتون رو از بین میبره. سعی کنید زمان این کار رو به حداقل برسونید.

۳)موهای زائدتون رو در جهت خودشون تیغ بزنید: خیلی ها برای اینکه حداکثر نتیجه رو بگیرن، از این توصیه سرسری رد میشن. اما نادیده گرفتنش باعث زخم و التهاب پوستتون میشه. یادتون نره از کرم کف تیغ زدن، و بعد هم از مرطوب کننده استفاده کنید.

۴)صورتتون رو به آرامی نوازش کردن خشک کنید: اینکه با یه حوله بیفتید به جون صورتتون و پوست رو از جاش بکنید اصلا کار صحیحی نیست. به آرومی یه حوله ی نرم و تمیز رو روی پوستتون بزنید، و به جای کشیدن حوله به دور صورت، چند بار بلندش کنید و دوباره روی صورتتون قرار بدید.

۵)مرطوب کننده ی قوی رو فراموش نکنید: این مهم ترین قسمت برطرف کردن خشکی پوسته. اگه این رو یادتون بره، بقیه ی زحماتتون هم از بین میره. هر بار که از حموم بیرون میاید، یا هر بار که تماسی با آب داشتید، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *