افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این ۴ ماده خوراکی به راحتی چربی بسوزانید

با این 4 ماده خوراکی به راحتی چربی بسوزانید

  • یک جایگزین خوب برای قند است و همچنین تنظیم کننده سطح قند خون (گلوکز)در بدن است و به سوخت چربی کمک می کند دارچین اثرات منفی خوراکی های پر چرب را کاهش می دهد.

 

 

کلم تصفیه کننده خون است و اکسیری است که دوای همه دردهاست در واقع دردی نیست که در مقابل کلم دوام اورد.برگ کلم دارای مقدار زیادی کلسیم و گوگرد است و به علت داشتن اهک زیاد ارسنیک و ید یکی از غذاهای بسیار عالی و مفید است که برای درمان سستی استخوان سل و کم خونی نظیر ندارد. در کلم املاح سولفات نیترات دو پتاس و اکسید های اهن وجود دارد و به دلیل گلوکوزینولات برای پیشگیری از سرطان روده بهترین است و اثبات شده که کلم یک چربی سوز واقعی است.

بادمجان :
بادمجان غنی از فیبر و پکتین است که چربی را جذب می کند و در از بین رفتن ان کمک می کند در صورت سرخ نشدن برای هضم غذا مفید است. بادمجان دارای خواص زیادی است و غنی از ویتامین های C A B و مواد معدنی مختلف از جمله کلسیم_فسفر-مس_گوگرد_منیزیم_پتاسیم و اهن است و دارای فیتونوترینت هایی است که خاصیت انتی اکسیدانی فوقالعاده ای دارند.بادمجان دارای خاصیت ضد سرطانی ضد کلسترول بد خون و ضد ویروسی است:این سبزی را میتوان به عنوان پادزهر برای مسمومیت های قارچ سمی استفاده کرد. ضمن اینکه رگ ها را باز می کند از خطر سکته قلبی جلوگیری میکند و چربی سوز خوبی است.

آناناس :
اناناس باعث سوختن چربی ها می شود و کالری این میوه به اندازه کالری سیب است. به گفته دانشمندان این میوه ضد سرطان است و دارای کربوهیدرات_پروتئین_چربی و آب است مواد معدنی اناناس شامل کلسیم_فسفر_اهن_سدیم_منگنز_منیزیم و پتاسیم است. این میوه یک منبع غنی از ویتامین C است و حاوی ویتامین های B2_B1 ,A است.

دارچین :
یک جایگزین خوب برای قند است و همچنین تنظیم کننده سطح قند خون (گلوکز)در بدن است و به سوخت چربی کمک می کند دارچین اثرات منفی خوراکی های پر چرب را کاهش می دهد.

چای سبز :
چای سبز به سوزاندن چربی کمک می کند و باعث هضم ا می شود دارای انتی اکسیدان است و غنی از فلاونوئید هاست که ضد التهاب هستند و باعث جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان می شود.چای سبز جدب چربی را کم می کند.

توصیه ها :
غذاهای غنی از فیبر مانند میوه ها غلات کامل عدس و … را بیشتر مصرف کنید سعی کنید در روز ۴۵ دقیقه ورزش کنید زیرا از ذخیره شدن چربی ها کمک می کند.

 

منبع : بهداشت نیوز

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *