افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این گیاهان ورم پا را درمان کنید

he1399ورم پا از جمله بیماریهایی است که علتهای مختلفی میتواند داشته باشد.درادامه مطلب زیر با گیاهانی شما را آشنا خواهیم کرد که ورم پا را درمان میکند.

بعضی از گیاهان برای درمان ورم پا و گردش خون در پا مفید است و احتباس آب بدن را از بین می برد. برای درمان ورم پا می توان از گیاهان به صورت تنتوره، دم کرده یا خیسانده استفاده کرد.
جعفری: به نقل از سایت «هلث نیوز»، این گیاه ادرارآور حاوی ماده معدنی، ویتامین و کلروفیل است که برای سلامت بدن مفید است. این گیاه را می توان به همراه غذا یا همراه با سالاد مصرف کرد.
قاصدک: از احتباس آب جلوگیری می کند. خاصیت مدر آن، آب اضافه بدن را دفع می کند و در نتیجه ورم پا از بین می رود. این گل را می توان به صورت دم کرده مصرف کرد.
ژینکو: با بهبود بخشیدن به گردش خون، میزان احتباس آب را در پاها کاهش می دهد. اگر دچار مشکلات مرتبط با گردش خون هستید قبل از مصرف این گیاه با متخصص گیاهان مشورت کنید. این گیاه برای رفع مشکل گردش خون در پا بسیار سودمند است.
نعناع: قرار دادن پا در آب نعناع، خستگی و ورم پا را از بین می برد. لازم است ۲طشت یکی حاوی آب گرم و کمی روغن نعناع و دیگری آب سرد حاوی روغن نعناع آماده کنید. ابتدا پا را در طشت آب سرد و پس از یک دقیقه پا را در آب گرم قرار دهید.

منبع:aftabir.com

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *