افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این معجون به جنگ با کم خونی بروید

IMG16120980

 

  • این متخصص طب سنتی با توصیه ای به افرادی که مبتلا به کم خونی هستند اظهارکرد: این افراد می توانند هر شب مقداری مویز را در سرکه انگور خیسانده و پس از خارج کردن

جعفر طاهرزاده گفت: کم خونی به خصوص از نوع فقر آهن، عارضه ای است که باید برای رفع آن برنامه ریزی شود.

وی افزود: در برخی از کم خونی ها مانند بدخیمی ها، اختلالات پلاکتی وجود دارد که درمان آن نیازمند انجام آزمایشات متعدد و نسخه پزشک معالج است.

این متخصص طب سنتی با توصیه ای به افرادی که مبتلا به کم خونی هستند اظهارکرد: این افراد می توانند هر شب مقداری مویز را در سرکه انگور خیسانده و پس از خارج کردن آن ها و خشک شدنشان، آنها را مصرف کنند.

وی ادامه داد: این بیماران می توانند از شربت سرکه شیره و یا تخم ‌شربتی، کاسنی، کرفس، شوید، سیاه دانه، رازیانه و هویج به همراه عسل استفاده کنند و مصرف شربت نیز باید نیم ساعت قبل از صرف غذا و به همراه سایر عرقیات گیاهی باشد.

طاهرزاده با اشاره به بهترین غذا برای بیماران مبتلا به کم خونی خاطرنشان کرد: بهترین غذا برای این افراد، مخلوط راسته گوسفند به همراه زردچوبه و پیاز است و این افراد باید از خوردن غذاهای سرخ کردنی پرهیز کنند.

این متخصص طب سنتی با معرفی یک معجون برای افراد دارای کم خونی اذعان کرد: مصرف یک لیوان شیر به همراه شیره انگور و بادام، معجونی است که به اصلاح کم‌ خونی افراد کمک می کند.

وی تاکید کرد: افرادی که مبتلا به کم خونی هستند از ظروف آلومینیومی و تفلون برای طبخ غذا استفاده نکنند.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *