افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این روش پوست را در هوا سرد آماده آرایش کنید

  • رنگ نقش مهمی در زمستان دارد. از رنگهای متمایل به قهوه‌ای و خاکستری برای چشمهایتان بهره بگیرید تا جذابیت آنها را افزایش دهید و تمرکز نگاه را روی چشمهایتان نگاه دارید. استفاده از ریمل‌های ضد آب و رژهایی به رنگ گرم و لطیف در فصول سرد نیز توصیه می‌شود.

 

«واندانا لوترا» متخصص میکاپ و آرایش راهنمایی در این زمینه ارائه داده است که گذراندن هوای سرد را در فصل پاییز و زمستان برای شما و پوستتان آسان می‌کند: * از زیرسازی مناسب استفاده کنید. کسانی که پوست خشک دارند باید از پایه آرایش یا زیرسازی (فونداسیون) در هوای سرد خودداری کنند اما اگر پوستتان چرب است می‌توانید از پایه‌های کرمی یا پودری استفاده کنید.
* به جای رژهای پودری از رژهای کرمی استفاده کنید.
* برای آرایش چشمهایتان از خط چشم‌های ژل یا مایع استفاده کنید. اگر به سایه چشم علاقه‌مندید از آنهایی استفاده کنید که کرمی و حدودا چربترند.
* رژ لبی که کرمی باشد نیز بر رژهای مات لب ترجیح دارد. با این حال، اگر تمایل به استفاده از رژ مات دارید مقداری وازلین روی آن بمالید تا رطوبت لبهایتان حفظ شود. همچنین می‌توان از موم لب نیز بدین منظور بهره برد.
* رنگ نقش مهمی در زمستان دارد. از رنگهای متمایل به قهوه‌ای و خاکستری برای چشمهایتان بهره بگیرید تا جذابیت آنها را افزایش دهید و تمرکز نگاه را روی چشمهایتان نگاه دارید. استفاده از ریمل‌های ضد آب و رژهایی به رنگ گرم و لطیف در فصول سرد نیز توصیه می‌شود.
* اگر لبهایی خشک و ترکدار دارید، لوازم آرایشی را انتخاب کنید که حاوی مواد ضد آفتابند.
* از ریملهای مات و باقی گذاشتن آنها روی لبهایتان اجتناب کنید زیر ممکن است منجر به خشکی لبهایتان شوند و به سلامتشان لطمه بزنند.

منبع: بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *