افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این رفتارها و برخورد مردان همیشه شما را دوست دارند

  • چنان‌چه گفتم، یک مرد واقعی زمانی که اوضاع و شرایط به هم می‌ریزد، میدان را خالی نمی‌کند. او همچنین احساسات خود را سرکوب نمی‌کند تا زمانی که به حد انفجار برسد. اگر چیزی در رابطه او را آزار می‌دهد، او آن را با دقت و احترام مطرح می‌کند.

 

در ادامه ۸ نشانه مردی که همیشه شما را دوست خواهد داشت آمده است:

۱. او کاملا نسبت به شما و رابطه‌تان متعهد است.

حضور همیشگی داشتن در موقعیت‌های خوب، کار آسانی است. مهم این است که وقتی اوضاع بد می‌شود، همچنان در کنار هم باشید. مردان خوب بعد از یک دعوای کوچک، از رابطه بیرون نمی‌روند، یا زمانی که در شرایط بدی هستند و غم م وغصه دارند، با طرف مقابل‌شان بدرفتاری نمی‌کنند. آنها درک می‌کنند که چه‌قدر رابطه‌شان مهم است و به هیچ چیزی اجازه نمی‌دهند که سدی در برابر پایداری و ثبات قدم آنها باشد.

۲. او مشکلات را در سینه حبس نمی‌کند.

چنان‌چه گفتم، یک مرد واقعی زمانی که اوضاع و شرایط به هم می‌ریزد، میدان را خالی نمی‌کند. او همچنین احساسات خود را سرکوب نمی‌کند تا زمانی که به حد انفجار برسد. اگر چیزی در رابطه او را آزار می‌دهد، او آن را با دقت و احترام مطرح می‌کند. او به راحتی در مورد مشکلاتی که برای رابطه‌تان‌ دردسر ایجاد کرده، صحبت می‌کند. او درک می‌کند که حتی مشکلات بزرگ‌تر، اثر تعیین‌کننده‌ای روی رابطه ندارند. مهم این است که شما دو نفر چه‌طور از میان مشکلات بگذرید و آنها را پشت سر بگذارید.

۳. او به مسائل ریز هم توجه دارد.

اگر او تنها زندگی می‌کرد احتمالا اهمیتی نمی‌داد که ظرف‌ها هنوز شسته نشده‌اند، سطل زباله بیش از حد پر شده‌است یا در خانه فقط نان و پنیر برای خوردن هست! اما او می‌داند که شما به این طور چیزها اهمیت می‌دهید، بنابراین قسمتی از زمان خود را به این اختصاص می‌دهد که مطمئن شود خانه تمیز و یخچال پر از مواد غذایی است. او هرگز فیلمی را که می‌داند هر دو عاشق‌اش هستید به تنهایی تماشا نمی‌کند و اجازه می‌دهد شما سی‌دی مورد علاقه‌تان را در ماشین بگذارید، حتی با وجود این‌که خودش خیلی خیلی دوست دارد اخبار گوش بدهد!

۴. او زیرک و عاقل است.

من حالا مزیت انتخاب یک فرد باهوش را به شما می‌گویم. اما در واقع مقیاس حقیقی هوش یک مرد این نیست که او چه‌قدر باهوش است، بلکه موضوع مهم این است که او چه‌طور از عقل خود استفاده می‌کند. او چیزها را از یک نقطه‌نظر بی‌طرفانه می‌بیند و با هر موقعیتی که مواجه شوید، او می‌تواند شما را به خوبی نصیحت کند. او دائم خود را جای شما می‌گذارد، و بنابراین دقیقا درک می‌کند که در حال گذراندن دوران بدی هستید و شما را با چیزهای پیش پا افتاده‌ای که علاقه‌ای به آنها ندارید، اذیت نمی‌کند. و شما می‌دانید که او در آینده حرف‌های خردمندانه‌ای برای فرزندان‌تان خواهد داشت.

۵. او می‌خواهد شما در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید.

او فکر می‌کند شما زیبا هستید؛ اگر این‌طور فکر نمی‌کند پس چرا با شماست؟ اما این طور فکر کردن برای او کفایت نمی‌کند؛ او تلاش زیادی می‌کند تا مطمئن شود شما هم می‌دانید که چه‌قدر زیبا هستید. و او برای این‌کار فقط از کلمات اطمینان‌آفرین استفاده نمی‌کند. وقتی از مدل موی‌تان راضی نیستید، او قادر است این را حس کند و از همین نکته برای تعریف کردن از شما استفاده می‌کند. او راه‌هایی را پیدا می‌کند تا باعث شود شما از درون و بیرون احساس زیبایی کنید، صرف نظر از احساسی که در آن لحظه دارید. او هر چه در توان‌اش است انجام می‌دهد تا کاری کند که شما خودتان را همان‌طوری ببینید که او هر روز و همیشه می‌بیند.

۶. او مشکل شما را تبدیل به مشکل خودش می‌کند.

چیزی که شما را اذیت کند، او را هم آزار می‌دهد. او مشکلات شما را بر عهده می‌گیرد و می‌کوشد راه‌هایی برای حل آنها پیدا کند، یا دست کم کاری می‌کند که با کم‌ترین رنج ممکن از میان آنها عبور کنید. مشکلات شما خواب شب را از او می‌گیرد، اما این ابدا او را آزار نمی‌دهد. تنها چیزی که می‌تواند او را اذیت کند این است که شما با مشکلی روبه‌رو باشید و هیچ کاری از عهده‌ی او برنیاید. وقتی چنین موقعیت‌های غیرقابل اجتنابی پیش می‌آیند، او تمام تلاش خود را می‌کند که کنار شما باشد، فرقی نمی‌کند که مشکل پیش آمده چه باشد.

 

۷. او به اشتباهات شما می‌خندد.

او می‌داند که هر کسی ممکن است مرتکب اشتباه شود، و قادر است اشتباهات شما را به آسانی ناچیز بشمارد. اگر چیزی بگوئید که او را ناراحت کند، مطمئن است که منظوری ندارید و به آن می‌خندد حتی اگر کمی ناراحت شده باشد. اگر شما به گونه‌ای او را ناراحت کنید (مثلا مجبور شوید تا دیروقت در محل کارتان بمانید با وجود این‌که او شام مفصلی تدارک دیده‌است)، او این را علیه شما استفاده نخواهد کرد. ممکن است او مهربان و حساس باشد، اما هرگز کاری نمی‌کند که احساس بدی پیدا کنید فقط به این دلیل که ناخواسته او را آزار داده‌اید.

۸. او اشتباهات خود را جدی می‌گیرد.

از سویی دیگر، اگر کاری انجام دهد و باعث ناراحتی شما شود، این اشتباه مدت‌ها بر شانه‌های او سنگینی خواهد کرد. او به ندرت خودش را به طور آشکارا سرزنش می‌کند، اما وقتی باعث ناراحتی شما شده باشد، هر کاری خواهد کرد تا اشتباهش را جبران کند. او هرگز به عشق زندگی‌اش نمی‌گوید که “سخت نگیر! ” یا ” داشتم فقط شوخی می‌کردم! ” او به اندازه‌ای شما را می‌شناسد که بداند دقیقا چه کاری باید انجام دهد تا شما ناراحت شوید، اما هرگز و هرگز حتی در خواب هم چنین کاری نخواهد کرد.

منبع: بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *