افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این دستبند ورزشکاران از کم آب شدن بدن مطلع می شوند

%d8%ac%d9%84%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%86%d8%af%2fnew-folder-12%da%a9%d9%85-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%86%2f%da%a9%d9%85-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%86

  • در بیشتر دستبندهایی که فاکتورهای مختلف را به هنگام ورزش اندازه‌گیری می‌کند از اشعه سبز استفاده می‌شود. اشعه مادون قرمز کارایی بالاتری دارد و اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار فرد قرار می‌دهد.

دستبندهای LVL به فرد ورزشکار پیشنهاد می‌دهد که چه میزان آب مصرف کند و بدنش چه میزان آب و مایعات کم دارد.

یک پزشک در این باره گفت: همه می‌دانند که تامین مایعات بدن چقدر مهم است. کمبود آب بدن باعث ایجاد اختلال  در خواب، کاهش کارایی شناختی و آسیب دیدگی می‌شود.

در این دستبند اشعه مادون قرمز میزان مایعات بدن را اندازه‌گیری می‌کند. سپس نرم‌افزارهایی که در دستبند به کار رفته‌اند اطلاعات به دست آمده را آنالیز می‌کنند.

این دستبندها با کمک ویبره به فرد اطلاع می‌دهد که باید آب مصرف کند. بیش از ورزش نیز این دستگاه ورزشکار را از میزان آبی که باید قبل از ورزش مصرف کند آگاه می‌کند.

در بیشتر دستبندهایی که فاکتورهای مختلف را به هنگام ورزش اندازه‌گیری می‌کند از اشعه سبز استفاده می‌شود. اشعه مادون قرمز کارایی بالاتری دارد و اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار فرد قرار می‌دهد.

کمپانی‌هایی همچون اپل و گارمین که دستبندهای ورزشی تهیه می‌کنند تلاش کرده‌اند که از اشعه مادون قرمز استفاده کنند.

دستبندهای ساخته شده قابلیت این را دارند که کیفیت خواب را بر اساس میزان آب مصرفی اندازه گیری کنند. برای مثال این دستبند به شما می‌گوید که اگر ۱۹ اونس آب مصرف کنید، ۲۳ درصد خواب بهتری خواهید داشت.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *