افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این نشانه ها در زنان علائم عجیب بروز حمله قلبی است

این نشانه ها در زنان علائم عجیب بروز حمله قلبی است

hhh1422

متخصصان حملات قلبی در زنان را با نشانه های عجیبی بیان کرده اند که شاید شما از کنار آن به راحتی بگذرید در این مطلب به آشنایی بیشتر شما با این نشانه ها در زنان علائم عجیب بروز حمله قلبی است ، میپردازیم .

تحقیقات نشان می‌دهد حملات قلبی تنها در زنان مسن یا دارای اضافه وزن رخ نمی‌دهد. طی آمار منتشرشده در سال ۲۰۱۴ مشخص شد که نزدیک ۵۰ هزار زن به خاطر حمله‌ی قلبی در این سال جان خود را از دست دادند. وقتی شما تصویر کسی را مجسم می‌کنید که دچار حمله‌ی قلبی شده است، این تصویر با درد سینه پررنگ‌تر خواهد بود –سیگنال کاملا واضحی که نشان می‌دهد یک جای کار می‌لنگد– اما علامت مربوط به حمله‌ی قلبی در زنان می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از مردان باشد.
ممکن است در مرکز بدن خود احساس فشار یا درد داشته باشید، اما خوشبختانه زنان وقتی در معرض خطر حمله‌ی قلبی قرار می‌گیرند دچار دردِ فک می‌شوند. سایر علائمی از این دست در زنان عبارتند از درد در قسمت بالای کمر، درد بازو، خستگی شدید، سوزش معده و یا داشتن احساس نامساعد.
تحقیقات نشان می‌دهد اگر قلب سیگنال خوبی ارسال نکند، درد می‌تواند به فک، گردن یا کمر منتقل شود. پزشکان نمی‌دانند که چرا درد فک و احساس نامساعد و نامطلوب در سایر نقاط مربوط به بالاتنه، نشان‌دهنده‌ی علائم حمله‌ی قلب در زنان است نه در مردان. محققان دریافتند که زنان هنگام بروز چنین مشکلی، تا ۵۴ ساعت برای مراجعه به پزشک صبر می‌کنند، این رقم در بین مردان ۱۶ ساعت است. از طرفی اغلب آگاهی چندانی از خطرات حمله‌ی قلبی ندارند. آنها اغلب سلامت خود را نادیده می‌گیرند.
هرچقدر بیشتر درمان خود را به تعویق بیاندازید، قلبتان در وضعیت بدتری قرار خواهد گرفت. زنان اغلب در اینگونه موارد دچار شوک عروقی-ژنی می‌شوند و نشان می‌دهد که قلب قادر نیست به طور ناگهانی خون کافی را پمپاژ کند. زنان در تمام سنین در معرض این خطر قرار دارند و به طور کلی، زنان جوانی که دچار حمله‌ی قلبی می‌شوند علائم شدیدتری از آن را نسبت به مردان تحمل می‌کنند. آن دسته از زنانی که دیابت نوع ۲ داشته یا فشار خون بالا دارند هم بیشتر در معرض این خطر هستند.

پزشکین : این نشانه ها در زنان علائم عجیب بروز حمله قلبی است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *