افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این مواد غذایی را نشسته استفاده کنید

  • باکتری‌های روی مرغ تازه برای سلامتی ما بسیار خطرناک هستند. معروف‌ترین این باکتری‌ها سالمونلا است. عده زیادی از مردم فکر می‌کنند که شستن مرغ پیش از پختن آن این مشکل را حل می‌کند، اما آنها اشتباه می‌کنند.

 

روش درست آماده کردن و پختن غذاها و اشتباه‌هایی که ما مرتکب می‌شویم را نشان می‌دهد.

تخم مرغ

ماده مخصوصی را به تخم مرغ می‌زنند تا از فساد آن به وسیله باکتری‌ها جلوگیری کنند. آب این ماده حفاظت کننده را از بین می‌برد، پس نباید آن را بشویید.

مرغ

باکتری‌های روی مرغ تازه برای سلامتی ما بسیار خطرناک هستند. معروف‌ترین این باکتری‌ها سالمونلا است. عده زیادی از مردم فکر می‌کنند که شستن مرغ پیش از پختن آن این مشکل را حل می‌کند، اما آنها اشتباه می‌کنند. با شستن مرغ، باکتری‌ها به وسیله آب به دست و سینک دستشویی منتقل می‌شوند.

اگر شما یک راست آن را بپزید تمامی باکتری‌ها کشته می‌شوند. آشپزهای حرفه‌ای می‌گویند که بهتر است مرغ دوبار جوشانده شود: بعد از اولین جوش آمدن آب، شما باید آب را عوض کنید و به جوش دادن ادامه دهید.

گوشت

درست مانند مرغ، شما نباید گوشت را بشویید، زیرا شستن گوشت باعث آلوده شدن سینک دستشویی و دست‌ها به باکتری‌های خطرناک می‌شود. شما می‌توانید با پختن در درجه حرارت بالا باکتری‌ها را بکشید.

نکته: قبل از پختن آب سطح گوشت را با دستمال کاغذی خشک کنید. بعد از آن دستان را با آب گرم و صابون بشویید.

ماکارونی

نمی‌دانیم چه کسی شستن ماکارونی را پیشنهاد کرده است. آشپزهای حرفه‌ای می‌گویند شستن ماکارونی نشاسته آن را از آن می‌شوید و سس آن خوب نمی‌شود.

شما می‌توانید بعد از پختن ماکارونی آن را بشویید اگر می‌خواهید آن را با سالاد بخورید و یا سرخ کنید.

قارچ

شما نمی‌توانید قارچ را برای مدت طولانی زیر آب بگیرید و یا در آب خیس کنید، قارچ به راحتی آب را جذب می‌کند. درست پیش از پختن بهتر است آن را سریع بشویید و با دستمال کاغذی خشک کنید. خیساندن قارچ آنها را خراب می‌کند و باعث از بین رفتن نرمی آن می‌شود.

منبع: بهداشت نیوز


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *