افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این لوازم در هنگام زایمان مورد نیاز می باشد

  • خانم هایی که روزهای آخر اولین بارداری خود را پشت سر میگذارید همراه ما باشید با بیان این لوازم در هنگام زایمان مورد نیاز می باشد . در ادامه مطلب .

 

شاید لحظه زایمان شما به سرعتی که در فیلم‌ها می‌بینید نباشد یا شاید هم به اندازه‌ای که فکر می‌کنید آرام و قابل پیش‌بینی نباشد. به هر حال بهتر است برای آن روز آماده باشید.

لوازم مورد نیاز برای زایمان طبیعی

– خودکار و کاغذ برای یادداشت کردن نکات.

– دفترچه بیمه‌تان.

– هر برگه‌ای که از بیمارستان دیگری در اختیار دارید.

– کیت (kit) جمع‌آوری خون بند ناف (در صورتی که قصد داشته باشید خون بند ناف نوزادتان را ذخیره کنید، بانک خون کیت مخصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهد).

– ساعت تایمردار برای اندازه‌گیری فواصل انقباضات.

– لوسیون یا روغن برای ماساژ.

– بالش مورد علاقه‌تان.

– اگر موهایتان بلند است، کلیپس سر برای جمع کردن موهایتان.

– آب‌نبات چوبی بدون قند برای مرطوب نگه داشتن دهان.

– یک توپ پلاستیکی برای ماساژ دادن کمر.

– اسنک و ساندویچ‌های کوچک و سبک برای اینکه در طول زایمان ضعف نکنید. اسنک‌ها باید از نظر پزشکتان تأیید شده باشند پس حتما با او مشورت کنید.

– گاهی ممکن است زایمان‌ طولانی شود برای آن زمان یک وسیله سرگرم کننده داشته باشید، از مجله و پازل و کتاب گرفته تا موسیقی و لپ‌تاپ می‌توانید همراه ببرید. – لیست کسانی که باید با آن‌ها تماس گرفته شود. به گوشی همراهتان اکتفا نکنید زیرا در بعضی از بیمارستان‌‌ها اجازه نمی‌دهند از تلفن همراه استفاده کنید.

– دوربین عکاسی یا فیلمبرداری.

لوازم شخصی مورد نیاز

– مسواک و خمیردندان. – شانه یا برس. – کیف لوازم آرایش. – پد بهداشتی، زیرا ممکن است پدی که بیمارستان در اختیارتان قرار می‌دهد را دوست نداشته باشید. – اسنک یا ساندویچ سبک برای بعد از زایمان. – شامپو بدن، صابون صورت و نرم‌کننده مو.   لباس برای خودتان و کودک – چند جفت لباس زیر که زیاد تنگ نباشد و برای استفاده از پد مناسب باشد. – لباس خواب راحت یا پیژامه و کفش و جوراب. – لباس بیرون برای زمان ترک بیمارستان، فقط به یاد داشته باشید که پس از زایمان نیز همچنان باردار به نظر می‌رسید پس لباس تنگ برندارید. – لباس بیرون برای نوزاد. جوراب و پاپوش و ملحفه یا پتوی اضافی را فراموش نکنید. – پوشک برای نوزاد بردارید زیرا ممکن است پوشکی که بیمارستان در اختیارتان قرار می‌دهد برای نوزاد مناسب نباشد.

 

منبع : سلامتیسم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *