افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این خوراکی ها علاوه بر پاکسازی بدن در کاهش وزن موثر است

he3297

رژیم های لاغری گاهی خیلی سخت و عوارض زیادی برای بدن دارد در این جا مطلبی را بیان می کنیم که علاوه بر کاهش وزن بدن را نیز سم زدایی می کند همراه ما باشید با این خوراکی ها علاوه بر پاکسازی بدن در کاهش وزن موثر است .

 شاید داشتن تلاش زیاد و هم‌چنین برنامه‌هایی چون رژیم غذایی، ورزش کردن و استفاده مکمل‌ها کمک کند تا فرد تا حدی به هدف خود نزدیک شود اما در برخی موارد حتی این روش‌ها نیز کارساز نبوده و فرد را دچار سردرگمی می‌کند.

برای بسیاری از مردم بزرگ‌ترین مانع بر سر کاهش وزن سیستم گوارش و متابولیسم آن‌ها می‌باشد.

توانایی بدن در شکستن مواد غذایی مصرفی، باعث می‌شود که آن را به انرژی تبدیل کرد و اضافات آن را از طریق دستگاه گوارش دفع کند. این فرآیندها بخش مهمی از کاهش وزن به شمار می‌رود.

در این جا به برخی مواد غذایی اشاره می‌گردد که قادر است به طور طبیعی دستگاه گوارش را پاکسازی کند:

دانه کتان
یکی دیگر از گیاهان دارویی، دانه کتان است که باعث پاکسازی روده شده و فلور آن را حفظ می‌کند. مقدار کمی از این دانه‌ها برای پاک‌سازی روده و حذف سموم و انگل‌ها طباخی می‌باشد.

برای استفاده از دانه کتان کافی است روزانه به مدت یک هفته یک قاشق غذاخوری در وعده صبح و در هفته دوم به میزان دو قاشق غذاخوری و به همین ترتیب تا چندین هفته آنرا مصرف کرد.

غذاهای حاوی فیبر
خوردن این‌گونه غذاها به پاک‌سازی روده بزرگ و دستگاه گوارش کمک می‌کند. مقدار توصیه شده از فیبر روزانه ۲۵ تا ۳۵ گرم است. خوردن بلغور در وعده صبحانه برای شروع کار مناسبی است.

 میوه و سبزیجات خام
این خوراکی‌ها مقدار زیادی مواد مغذی دارند. مصرف گوجه فرنگی و غذاهای سرشار از آنتی‌اکسیدان به عملکرد سیستم گوارش، جریان خون و قلب کمک می‌کند.

خوردن سبزیجات با رنگ تیره مانند کلم و اسفناج یک دوز خوبی از کلروفیل را برای بدن فراهم می‌کند که به حفاظت گوارش کمک می‌کند.

پروبیوتیک و غذاهای تخمیریافته
در واقع باید گفت که باکتری به پاکسازی سیستم گوارش کمک می‌کند. برخی باکتری‌های خاص می‌توانند مثمر ثمر بوده و به حذف سموم روده کمک کند.

غذاهایی نظیر ماست، کلم‌ترش حاوی پروبیوتیک هستند که به پاکسازی کمک ویژه‌ای می‌کند.

این چهار خوراکی مذکور حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند که به سیستم گوارش بدن کمک بزرگی می‌کنند. اگر قصد کاهش وزن دارد مصرف این مواد خوراکی را از دست ندهید.

پزشکین :  این خوراکی ها علاوه بر پاکسازی بدن در کاهش وزن موثر است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *