افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این بو نشانه این است که مرگ نزدیک است

4558353_692

 

محققان به یک دستاورد جدید دیگر درباره نزدیک بودن مرگ دست یافته اند بیان کرده اند این بو نشانه این است که مرگ نزدیک است در ادامه مطلب به توضیح مختصری درباره این بو می پردازیم .

آیا میدانستید قبل از مرگ بدن انسان از خود بویی ترشح میکند که زمان مرگ وی را نشخص میکند محققین به تازگی متوجه این امر شده اند این موضوع در حیوانات نیز صدق میکند

گفته می‌شود بسیاری از حیوانات بوی جسد را حس می‌کنند و از خود واکنش نشان می‌دهند. مطالعه‌ای جدید نشان داده انسان‌ها نیز مانند برخی حیوانات چنین بویی را منتشر می‌کنند. در واقع زمانی که حیوانات می‌میرند از خود بوی بسیار ناخوشایندی را منتشر می‌کنند.
این بو به دلیل انتشار ماده‌ای شیمیایی به نام پوترسین در فضا پخش می‌شود که از تجزیه اسیدهای چربی در بافت‌های فاسد شده بوجود می‌آید. این بو می‌تواند مدت زمان کوتاهی قبل از مرگ از طریق عرق فرد منتشر شود و گویای این موضوع باشد که زمان مرگ نزدیک است یا بخشی از بافت‌های بدن در حال فساد است.
در قلمرو حیوانات زمانی که این بو در محیطی منتشر می‌شود، از رفتن به آن محیط جلوگیری می‌شود و حیوانات را در موقعیتی همچون جنگ یا فرار قرار می‌دهد. به این دلیل که انسان‌ها مدام از عطرها و رایحه‌های متفاوت استفاده می‌کنند، تشخیص این بو دشوارتر و ممکن است اصلا حس نشود.
پزشکین : این بو نشانه این است که مرگ نزدیک است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *