افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این افراد از برقراری رابطه جنسی دوری کنند

442345085-samatak-com

متخصصان طب سنتی پس از بررسی برخی مشکلات در افراد به آن ها توصیه کردن از رابطه جنسی دوری کنند بخوانید در این مطلب درباره این افراد از برقراری رابطه جنسی دوری کنند چه کسانی هستند

از نظر طب سنتی برخی افراد که پس از برقراری رابطه جنسی و یا در حین آن دچار بی اشتهایی و ضعف بدنی و لرزش در اندام هایشان می شوند نباید رابطه جنسی داشته باشند و از این امر پرهیز کنند!

یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس آن در ارتباط زناشویی، حفظ روابط خانوادگی و تأثیر اجتماعی آن، بسیار حائز اهمیت است که مستلزم فهم درست مزاج و اقدام درمانی درست است، زیرا عدم تطابق جنسی زنان و مردان معضل بسیار بزرگی است.

از دیدگاه طب سنتی تدابیر امور زناشویی با توجّه به ویژگی‌های فیزیولوژیک فردی و بر اساس مزاج شناسی و نوع مزاج فرد با در نظر گرفتن ضعف و قوت فرد و با توجه به شرایط فرد متفاوت است. افرادی که معده ضعیف دارند ویا افرادی که بعد از امور زناشویی دچار تپش قلب و لرزش بدن, بی‌اشتهایی و کم اشتها می‌شوند, باید از آمیزش جنسی پرهیز کنند.

حمید افراسیابیان دستیار تخصصی طب سنتی ایران درباره عملکرد تناسلی افراد اظهار داشت: عملکرد دستگاه تناسلی، با توجه به مسئولیت آن در حفظ نسل، در کتب طب سنتی مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

عدم تطابق جنسی زنان و مردان معضل بسیار بزرگی است
به گفته وی موضوع عدم تطابق جنسی زنان و مردان در مسایل زناشویی، می‌تواند معضلات بزرگی ایجاد کند.
این دستیار تخصصی طب سنتی اضافه کرد: با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس آن در ارتباط زناشویی، حفظ روابط خانوادگی و تأثیر اجتماعی آن، بسیار حائز اهمیت است که مستلزم فهم درست مزاج و اقدام درمانی درست است.

گرمی مزاج رحم مادر و گرمی مزاج پدر، در احتمال ایجاد نطفه پسر تأثیر دارد
افراسیابیان خاطرنشان کرد: نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، مسئله پسرزایی و دخترزایی است. به طور عمومی اعتقاد بر این است که گرمی مزاج رحم مادر و گرمی مزاج پدر، در احتمال ایجاد نطفه پسر تأثیر دارد، چنانچه قبل از تشکیل نطفه این تمهیدات صورت پذیرد، احتمال پسرزایی بیشتر می‌شود و پس از تشکیل نطفه، تغییر جنسیت امکان پذیر نیست.

 

پزشکین : این افراد از برقراری رابطه جنسی دوری کنند

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *