افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این اشتباهات را هر چه سریع تر ترک کنید

images

  • تحقیقات نشان داده اند که نشانه های نه چندان خوشایند سردرد یا حالت تهوع که گلوتومات سدیم در آن دخیل هستند، فقط در مواردی رخ می دهند که شما دست کم ۳ گرم از این ماده را به صورت خالص استفاده کنید. این کار در عمل غیرممکن است.

 

یک سایت معتبر فهرستی از پنج عادت رایج افراد تهیه کرده است که شما می توانید با شجاعت آنها را کنار گذاشته و یا هیچ وقت به سراغشان نروید.
هر کدام از ما قطعا عادات مخصوصی برای خود داریم که آن ها را لازم می دانیم و تصور می کنیم که با رعاتی آنها سلامت مانده و اندام خوبی خواهیم داشت. اگر برخی از آنها واقعا لازم هستند، مثل شستن میوه قبل از خوردن یا ورزش کردن به طور مرتب، اما برخی دیگر از این عادات سوالاتی را به ذهن می آورد.
 سایت AdMe.ru فهرستی از پنج عادت رایج افراد تهیه کرده است که شما می توانید با شجاعت آنها را کنار گذاشته و یا هیچ وقت به سراغشان نروید. خوردن مولتی ویتامین مصرف مولتی ویتامین ها و مکمل های شیمیایی مانع از بیماری در شما نمی شود و هیچ تاثیری هم بر حافظه و توانایی کاری شما ندارد. دانشمندان امریکا بعد از انجام سری تحقیقات در آزمایشگاه با بیش از ۴۵۰ هزار نفر به این نتیجه رسیدند. نتایج تحقیقات کاملا نشان دادند که استفاده از این مولتی ویتامین ها حتی بر سلامتی تاثیرات منفی می گذارند.
  عدم استفاده از گلوتومات
تحقیقات نشان داده اند که نشانه های نه چندان خوشایند سردرد یا حالت تهوع که گلوتومات سدیم در آن دخیل هستند، فقط در مواردی رخ می دهند که شما دست کم ۳ گرم از این ماده را به صورت خالص استفاده کنید. این کار در عمل غیرممکن است.مساله دیگر این است که مواد غذایی معمولا از این ماده دارند و بدون آن برای سلامتی مفید نیستند.
  استفاده از فهرست محدود مواد غذایی
در بسیاری از کشورها از جمله در روسیه، افراد تمایل زیادی به محصولات ارگانیک و گواهی های آنها نشان نمی دهند. به همین خاطر خیلی مواقع علامت «اکو» یا «بیو» بیهوده روی بسته بندی درج می شود و هیچ ضمانتی نیست که این محصول بدون استفاده از آفت کش ها آماده شده باشد. تحقیقات نشان داده که این مواد خواص بیشتری به نسبت میوه جات و سبزیجات داخل بازار ندارند.
 استفاده نکردن از مایکروفر
زمانی که شما غذا را داخل مایکروفر قرار می دهید، واقعا ممکن است که خواص مفید غذا از بین برود، اما به همان اندازه این مواد هنگام گرم شدن روی اجاق یا داخل فر از بین می روند. در برخی موارد ما برای صرفه جویی در وقت از مایکروفر استفاده می کنیم و حتی آن را ترجیح می دهیم. به طور مثال، اینطوری ویتامین  С در غذا حفظ می شود.
 استفاده بیش از اندازه از مواد غذایی چرب
  چربی به اندازه هیدروکربن ها برای ارگانیزم بدن ما لازم است، به همین خاطر جایگزین کردن آن با محصولات لبنی خاص که فاقد چربی هستند، قطعا راه درستی برای کم کردن مصرف کالری نیست. علاوه بر ای، در بسیاری از محصولات کم چرب ارزش غذایی نیز به خاطر بالارفتن قند داخل آن از دست می رود و همین مساله به سلامت شما آسیب وارد می کند.
منبع : عصر خبر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *