افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اگر این نشانه ها را دارید حمام کنید

383a36c17eafaeefd59fc7a88edd42c7_XL

حمام کردن و دوش گرفتن بدن و پوست را شاداب می کند بیماری را از بین می برد ضامن سلامتی است توجه کنید اگر این نشانه ها را دارید حمام کنید .

محققان دریافته‌اند که دراز کشیدن و یا نشستن در آب گرم به مدت هشت هفته و هر روز روشی بسیار مؤثر برای از بین بردن استرس بوده و تأثیرش از قرص و دارو بیشتر است. سایر دلایلی که می‌توان به آن اشاره کرد عبارتند از:

از بین رفتن خشکی پوست در زمستان
اگرچه غذایی مانند بلغور جودوسر قرن‌هاست که به عنوان تسکین‌دهنده‌ی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد٬ با این حال محققان دریافته‌اند که ماده‌ای به نام اَوِنانترامید در جودوسر در قالب ترکیب اصلی آن می‌تواند به کاهش التهاب پوستی و خارش آن کمک کند. سعی کنید جودوسر را در یک جوراب تمیز و خشک بریزید. انتهای باز آن را محکم ببندید و بعد آن را در داخل آب داغ یا گرم حمام بگذارید. بعد به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در آب دراز بکشید.

یک خواب عالی در شب
خوابیدن با استرس باعث کاهش دمای بدن شده و منجر به تحریک بدن برای تولید سیگنال‌های تولید ملاتونین می‌شود که به تحریک خواب می‌انجامد. به خاطر همین است که توصیه می‌شود پیش از خوابیدن دوش آب گرم بگیرید٬ چرا که باعث افزایش دمای بدنتان شده و بعد از آن به تدریج در هوای محیط کاهش می‌یابد.

تقویت مغز
اضافه کردن بعضی روغن‌ها به آب گرم در حمام نتایج بهتری برایتان به همراه دارد: مثلا روغن مریم گلی باعث تقویت حافظه شده و یا روغن ترنج استرس را کم می‌کند.

دور کردن حس سردی
یک حمام آب گرم می‌تواند باعث تسکین و باز شدن گرفتگی‌های مجرای بینی و از بین بردن دردهای بدن شود. به علاوه شل شدن عضلات به انتشار ماده‌ی دردکُشی به نام اندورفین در مغز می‌انجامد.

 

پزشکین : اگر این نشانه ها را دارید حمام کنید

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *