افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ادویه های لاغر کننده

فلفل قرمز:
فلفل قرمز با  داشتن عنصر  کپسایسین، باعث گرم شدن بدن میشود و به سوزاندن چربی کمک میکند ( سبب می‌شود بدن کالری بیشتری بسوزاند ) و همچنین اشتها کم می‌کند.

yy

جینسینگ :
جینسینگ می‌تواند سوخت و ساز بدن را زیاد کرده و انرژی را بالا ببرد . تحقیق دانشگاه مریلند نشان میدهد  جینسینگ Panax به طور خاص دارای خواص کاهش وزن است.

زنجبیل :
زنجبیل می‌تواند اشتها را سرکوب کرده و به هضم غذا کمک کند، چون باعث بالا بردن دما بدن میشود (طبع گرم) در نتیجه متابولسم بالا میرود که این هم کمک میکند سموم بدن دفع شود .

دارچین :
قند خون و کلسترول LDL (نوع بد) را کاهش می‌دهد. این ماده سوخت و ساز بدن و سطح انسولین را افزایش داده و  احتمال ابتلا به دیابت و  کاهش میدهد (برای ایجاد مزه شیرین از دازچین استفاده میشود )

خردل :
خردل  یک ماده عالی برای کاهش وزن است. محققان دانشگاه آکسفورد انگلستان می‌گویند یک قاشق چایخوری خردل  سرعت متابولیسم را تا ٢۵ درصد افزایش دهد.

فلفل سیاه :
این ادویه محبوب ,  سوخت و ساز بدن را از طریق  پپرین (ماده اصلی ) افزایش دهد. فلفل سیاه هم به بهبود هضم غذا کمک می‌کند وهم باعث   افزایش سرعت سوزاندن چربی میشود  بر اساس تحقیقات  فلفل سیاه می‌تواند به طور بالقوه به اندازه راه رفتن به مدت ٢٠ دقیقه، کالری بسوزاند.

زردچوبه:
این ادویه خوشرنگ ، به شکستن چربی و به تنظیم متابولیسم بدن کمک می‌کند.  وهمینطور در کاهش خطر ابتلا به دیابت  نیز موثر است.

هل :
متابولیسم  را بالابرده و باعث  کاهش چربی اشباع شده میشود. همچنین  به هضم سالم غذا کمک کند.

زیره:
به مراحل هضم غذا و تولید انرژی کمک می‌کند و سیستم ایمنی بدن را هم  تقویت می‌کند.  برخی از پژوهشها نشان میدهد که  برای کسانی که مبتلا به آسم، ورم مفاصل، بیماری‌های کلیه و سرطان روده بزرگ هستند مفید می باشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *