افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اوج لذت جنسی راهی برای درمان برخی دردهای جسمی

Sexual-pleasure-amazing-ir-1

پژوهشگران یک روش معجزه آسا برای برخی دردهای جسمی به زوج ها پیشنهاد می کنند ، در این مقاله بخوانید درباره اوج لذت جنسی راهی برای درمان برخی دردهای جسمی .

ارگاسم. تجربه ارگاسم صرفا راهی برای بهتر گذراندن شب نیست، بلکه از خواص درمانی بسیاری برخوردار است. ارگاسم می‌تواند سردرد شما را بر طرف کرده و از گرگرفتگی ناشی از سندرم پیش از قاعدگی جلوگیری کند.
ارگاسم یا اوج لذت جنسی، روش درمانی معجزه آسایی است که باعث افزایش سلامتی می‌شود. مواد شیمیایی طبیعی مانند دوپامین، اندورفین و سروتونین که در طول ارگاسم منتشر می‌شوند، باعث احساس شادی، گرما و خواب‌آلودگی در شما خواهند شد. وقتی این ترکیبات شیمیایی وارد جریان خون می‌شوند، باعث افزایش لذت جنسی شده و از شدت درد و ناراحتی می‌کاهند.
آستانه تحمل درد در طول ارگاسم افزایش می‌یابد؛ این امر کمک می‌کند که عملکرد بهتری در برابر درد و ناراحتی داشته باشیم. تجربه ارگاسم باعث کاهش درد و ناراحتی‌های شایع در طول زندگی می‌شود. وقتی درد دارید، به جای آسپیرین به ارگاسم فکر کنید. ارگاسم، یک روش آسان، جذاب و سالم است که به کاهش بیماری‌های شایع در طول زندگی کمک می‌کند.
۱-سردرد
دفعه بعد که سردرد داشتید، به جای وارسی قفسه کمک‌های اولیه به سراغ شریک زندگی‌تان بروید. ارگاسم از شدت درد ناشی از میگرن و سردرد‌های خوشه‌ای می‌کاهد. فرقی نمی‌کند شریک جنسی‌تان چه کسی است، از چه موقعیتی برای برقراری رابطه استفاده می‌کنید و چه فعالیت‌هایی دارید؛ ارگاسم به هر صورت به شما کمک خواهد کرد. با این حال، توجه داشته باشید که کاهش درد مستلزم رسیدن به ارگاسم کامل است.
۲-سکسکه
گاهی اوقات سکسکه به هیچ روشی بر طرف نمی‌شود؛ در این شرایط، هر کاری کنید صرفا از نظر جسمی و روحی تخلیه می‌شوید. قبل از اینکه یک قاشق مرباخوری کره بادام زمینی بخورید و یا خود را تا حد مرگ بترسانید، سعی کنید از ارگاسم لذت ببرید. در یکی از موارد نادر که در سال ۲۰۰۰ رخ داد، یک مرد ۴۰ ساله توانست سکسکه خود را پس از گذشت ۱۲ ماه در لحظه انزال در حین رابطه جنسی بر طرف کند. این مورد برای زنان نیز رخ داده است. مطالعات سال ۱۹۹۰ نشان می‌دهند که ماساژ مقعد با انگشت و ارگاسم به درمان سکسکه کمک می‌کنند. تحریک عصب واگ نیز باعث توقف سکسکه می‌شود؛ امری که در حین رابطه جنسی به وقوع می‌پیوندد.
۳-بیماری صبحگاهی
رابطه جنسی تجربه‌ای است که هم به شیوع بیماری‌های صبحگاهی منجر می‌شود، و هم از بروز آنها جلوگیری می‌کند. گوردون گالوپ، روانشناس آلبانیایی، معتقد است که زنان می‌توانند با جذب مایع منی، از شر انواع بیماری‌های صبحگاهی خلاص شده و تحمل بیشتری در برابر درد و ناراحتی‌های درونی خویش داشته باشند. شواهد نشان می‌دهند که رابطه دهانی از شیوع یکی از مشکل سازترین علائم بارداری جلوگیری می‌کند.
۴-گرفتگی عضلات
گرفتگی عضلات یکی از رایج‌ترین علائمی است که زنان به صورت ماهانه تجربه می‌کنند. رحم زنان پیش از رسیدن به ارگاسم آرامش بیشتری دارد، اما در لحظه اوج، افزایش جریان خون به رفع گرفتگی عضلات کمک می‌کند. عضلات رحم در طول ارگاسم منقبض شده و یک ماده شیمیایی در مغز منتشر م‌شود که به عنوان یک مسکن طبیعی عمل می‌کند. جودیت گولدن، که یک درمانگر جنسی است، در گفتگو با مجله بهداشت برتر گفت: «قدرت و نیروی ارگاسم می‌تواند به رفع گرفتگی عضلات کمک کند». زنانی که اغلب خودارضایی می‌کنند، بر این باورند که در دوران قاعدگی مشکلات کمتری داشته و کمتر به عوارض سندرم پیش از قاعدگی از قبیل تحریک پذیری مبتلا می‌شوند. ارگاسم درمانی به شما کمک می‌کند که بدون مصرف دارو بر مشکلات جسمی، درد و ناراحتی‌های خود غلبه کنید.

 

پزشکین : اوج لذت جنسی راهی برای درمان برخی دردهای جسمی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *