افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

امکان بارداری با مایع پیش از انزال وجود دارد ؟

وازکتومی

خیلی از کاربران سوال می کنند که آیا امکان بارداری با مایع پیش از انزال وجود دارد ؟ توضیحات کاملی در مورد این مایع و آیا امکان بارداری وجود هست بخوانید پاسخ متخصصان را .

اگر به لحاظ جنسی فرد فعالی هستید، ممکن است از خودتان بپرسید که آیا ممکن است با مایع پیش از انزال باردار شوم؟ برای پاسخ به این سؤال، اول باید بدانید که مایع پیش از انزال چه بوده و برای چیست.
مایع پیش از انزال در واقع مایعی است که توسط غدد پیازی پیشابراهی، دو غده‌ی کوچک واقع در امتداد مجرای ادراری یا بارورسازی مرد، ساخته می‌شوند. این مایع بسیار تمیز بوده و اغلب در نوک آلت حین نعوظ قابل رؤیت است، اگرچه ممکن است در تمام مردان به این شکل نباشد. هدف این مایع، کمک به خنثی سازی فضای اسیدی میزراه و نیز حفاظت از اسپرم برای عبور از میان آن است.
این مایع پیشابی حاوی اسپرم نبوده و این بدان معناست که خود این مایع نمی‌تواند منجر به بارداری شود. با این حال، اگر اسپرم ناشی از انزال قبلی در میزراه مانده باشد، می‌تواند با این مایع مخلوط شود. اسپرم به جا مانده حین انزال به نوک آلت آمده و احتمال دارد که کمی از این اسپرم به ماع پیشاب منتقل و وارد بدن فرد مقابل شود.
اینجاست که مایع پیش از انزال و رابطه‌ی جنسی بدون وسایل محافظتی می‌تواند به بارداری بیانجامد. زمانی که اسپرم پیش از انزال وارد واژن می‌شود، می‌تواند تخم را بارور کند، حتی اگر مردی پیش از انزال آن را بیرون بیاورد. احتمال باردارد شدن از مایع پیش از انزال کمتر از احتمال بارداری از مایع منی است، اما در هر حال ممکن است در بعضی حالت‌ها همبارداری رخ دهد.

 

پزشکین : امکان بارداری با مایع پیش از انزال وجود دارد ؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *