افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

افزایش همکاری مشترک میان محققان و متخصصان حوزه علوم اعصاب

همکاری محققان علوم اعصاب شناختی و جراحان مغز و اعصاب افزایش می‌یابد

به منظور تعامل هدفمند و شبکه‌سازی بین رشته‌های علمی و تخصصی و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی،نشستی برای بررسی راه‌های افزایش همکاری مشترک میان محققان و متخصصان حوزه علوم اعصاب شناختی و جراحان مغز و اعصاب درتهران برگزار شد.

به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ دکتر محمد تقی جغتایی، مشاور ارشد ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی اعلام کرد: این نشست علمی و تخصصی در حاشیه کنگره جراحان مغز و اعصاب تشکیل شد و طی آن آخرین یافته‌ها در حوزه نقشه‌برداری مغز و کاربرد آن در جراحی‌های مغز و اعصاب بویژه برنامه‌ریزی‌های قبل از عمل در جراحی بیماری‌های اختلالات شناختی، صرع و تومورهای مغزی با استفاده از تکنیک‌های حوزه نقشه‌برداری مغز و تحریکات سطحی و عمقی مغز مورد تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: محققان حوزه علوم اعصاب شناختی و جراحان مغز و اعصاب در گردهمایی مشترک خود در ارتباط با فرآیندهای تفسیر یافته‌های علمی و تخصصی ، اجرای نقشه‌برداری مغز و نیز تهیه دستگاه‌های شناختی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گفته وی در این نشست مشترک علاوه بر پزشکان و جراحان مغز و اعصاب ، شماری از اساتید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تهران، محققانی از حوزه علوم اعصاب و نورولوژیست‌ها و جمعی از متخصصان و پژوهشگران ایرانی مقیم خارج از کشور نیز شرکت داشتند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *