افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

افراد مبتلا به مرض قند در این ساعات پیاده روی کنند

download-4-1

  • اگر مبتلا به دیابت نوع۲ هستید، بهترین توصیه برای فعال بودن این است که حداقل ۱۵۰ دقیقه در هفته پیاده روی کنید.

 

پیاده روی بعد از شام بیشترین فایده را برای افراد دیابتی دارد.

طبق یک مطالعه جدید، افراد مبتلا به دیابت نوع۲ با کمی پیاده روی بعد از غذا خوردن می توانند به کاهش سطح قند خون خود بیش از ورزش در سایر اوقات روز کمک کنند.

محققان در مطالعه خود دریافتند اندازه گیری قندخون موسوم به «قندخون بعد از صرف غذا» که با ریسک بیماری قلبی مرتبط است، در زمانیکه شرکت کنندگان مطالعه بعد از غذاخوردن پیاده روی کردند به طور میانگین در مقایسه با افرادی که در ساعات دیگر روز ورزش می کردند ۱۲ درصد کمتر بود.

محققان دریافتند بیشترین اُفت قندخون پس از صرف غذا که ۲۲ درصد بود، از طریق پیاده روی بعد از شام حاصل شد.

اندرو رینولدز، محقق دانشگاه اوتاگو نیوزیلند، در این باره می گوید: «اگر مبتلا به دیابت نوع۲ هستید، بهترین توصیه برای فعال بودن این است که حداقل ۱۵۰ دقیقه در هفته پیاده روی کنید.»

وی در ادامه عنوان می کند: «فواید مشاهده شده ناشی از فعالیت فیزیکی بعد از وعده غذایی بیانگر این مطلب است که باید پیاده روی بعد از غذا بخشی از برنامه روزانه زندگی ما باشد، بخصوص زمانیکه وعده های غذایی مان حاوی مقدار قابل توجهی کربوهیدرات باشد.»

اما محققان عنوان می کنند از آنجائیکه بیماری قلبی در بین افراد مبتلا به دیابت نوع۲ شایع است، افراد باید در مورد ورزش بعد از غذاخوردن دقت کنند چراکه فعالیت فیزیکی بعد از غذاخوردن برای بیماران قلب مضر است.

محققان توصیه می کنند در مورد دیابت نوع۲، تلفیق سبک زندگی خوب و مصرف داروهای مناسب برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز مهم است.

 

منبع : شهر خبر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *