افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

افراد مبتلا به مرض قند با این خوراکی های مراقب خود باشید

1815594_628

  • اگر دقت کنید می‌بیند که شهرت بد چربی‌ها در حال کم‌تر شدن است، و این اتفاق یک دلیل اصلی دارد: انتخاب چربی‌های سالم به‌جای چربی‌های ناسالم اشباع‌شده و چربی‌های ترانس، که می‌تواند به کاهش سطح کلسترول در خون کمک کند و سطح قند خون را در بدن پایدار نگه دارد.

 

اگر جزو افراد دیابتی هستید یا در معرض ابتلا به این عارضه قرار دارید بهتر است کنترل بیشتری بر تغذیه خود داشته باشید این مواد غذایی که در ادامه مطلب به شما معرفی خواهیم کرد می توانند کمک زیادی به کنترل قند خون شما و پیشگیری از افزایش آن در بدنتان کنند با کمک برخی مواد غذایی سالم می توانید از عوارض امراض قندی در امان بمانید .

اگر دقت کنید می‌بیند که شهرت بد چربی‌ها در حال کم‌تر شدن است، و این اتفاق یک دلیل اصلی دارد: انتخاب چربی‌های سالم به‌جای چربی‌های ناسالم اشباع‌شده و چربی‌های ترانس، که می‌تواند به کاهش سطح کلسترول در خون کمک کند و سطح قند خون را در بدن پایدار نگه دارد. برای همین یکی از بهترین‌ میان‌وعده‌هایی که بعضی از متخصصان تغذیه به افراد دیابتی توصیه می‌کنند، این است:‌
  • دو عدد بیسکویت تهیه‌شده از غلات سبوس‌دار، به همراه یک برش ۲۸ گرمی از پنیر و چند تکه آووکادو

 

  • یا مثلا ۲ قاشق غذاخوری از ترکیب آووکادو، آب‌لیمو و گشنیز.

 

1815594_628

 

 

به نظر متخصصان، دلیل مهم این پیشنهاد غذایی برای دیابتی‌ها این است که ترکیب شدن پروتئین با چربی‌های سالم کمک می‌کند تا سرعت پخش شدن گلوکز (ناشی از کربوهیدرات‌ها) در جریان خون کند شود. در واقع زمانی که کربوهیدرات‌ها را تنها مصرف کنید، خیلی سریع‌تر در جریان خون جذب می‌شوند و باعث بالاتر رفتن قند خون خواهند شد.

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *