افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اطلاعات تازه درباره کمبود ویتامین A

 

 

  • این کار‌شناس اظهار داشت: خوردن سیب برای کیسه صفرا، کبد و پانکراس بسیار سودمند است و ترشحات اسیدی معده را افزایش می‌دهد، خوردن سیب در شب به هضم غذا کمک می‌کند در نتیجه خواب خوشی را به همراه خواهید داشت.

شب کوری یکی از اولین نشانه های کمبود ویتامین A است.شیوع شب کوری ناشی از کمبود ویتامین A نیز در زنان باردار در بسیاری از کشورهای در حال توسعه بالا است. کمبود ویتامین A نیز به مرگ و میر مادران منجر میشودطبق مطالعات، هر ماده غذایی حداکثر فواید خود را درساعات خاصی به بدن می‌رساند.

نوروز حقی، کار‌شناس تغذیه  گفت: نوشیدن یک لیوان آب پرتقال در هنگام شب، باعث سوزش معده و عصبانیت می‌شود، در حالیکه نوشیدن همین لیوان آب پرتقال هنگام صبح به عمل هضم غذا کمک می‌کند و باعث تولید انرژی بیشتری می‌شود تمامی مواد غذایی که ما مصرف می‌کنیم می‌توانند در برخی از ساعات روز سودمند‌تر باشند.

وی افزود: برای مثال بدن ما نیاز اجتناب‌ناپذیری به ویتامین A دارد شمار زیادی از بیماری‌ها از جمله امراض پوستی به دلیل کمبود این ویتامین پدید می‌آید این ویتامین بعد از جگر در هویچ یافت می‌شود، اگر هویچ در صبح و یا نیمه روز خورده شود ویتامین‌های آن بطور کامل آزاد و جذب بدن می‌شود، اما اگر درنزدیکی شب خورده شود، جذب ویتامین A از آن بسیار مشکل خواهد بود در حالیکه استفاده از سیب برخلاف هویچ است.

 

این کار‌شناس اظهار داشت: خوردن سیب برای کیسه صفرا، کبد و پانکراس بسیار سودمند است و ترشحات اسیدی معده را افزایش می‌دهد، خوردن سیب در شب به هضم غذا کمک می‌کند در نتیجه خواب خوشی را به همراه خواهید داشت.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *