افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

از بین بردن سیاهی دور چشم

115_1

طبیعی است سیاه بودن دور چشم تصویر چندان دلپذیری از ما نمی سازد و تمایل ما را برای نگاه کردن به آینه کم و کمتر می کند. در این پست قصد داریم به شما بگوییم که چگونه بدون مراجعه به پزشک سیاهی دور چشمان خود را درمان کنید

روغن بادام

روغن بادام منبعی طبیعی و شگفتی ساز برای درخشان سازی پوست حساس اطراف چشم است. کافی است هر شب پیش از رفتن به تخت خواب با این روغن معجزه آسا حلقه های سیاه دور چشمتان را ماساژ دهید و صبح روز بعد صورت خود را بشویید. تکرار این عمل در طولانی مدت می تواند این سیاهی را از روی پوست شما محو کند.

 

 

خیار

ترکیبات درون خیار نقش به سزایی در صافی و درخشان سازی پوست دارد، ترکیباتی که به از بین رفتن سیاهی دور چشم کمک شایانی می کند. خیاری را حلقه حلقه کنید و به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال بگذارید تا سرد سرد شود، سپس حداقل برای ۱۵ دقیقه تکه های خیار را اطراف چشمتان بگذارید و در نهایت صورت خود را با آب سرد بشویید. به یاد داشته باشید، تکرار این عمل می تواند راه حلی قطعی برای مشکل شما باشد.

 

 

گوجه فرنگی

شاید گوجه فرنگی بهترین گزینه برای حل این مشکل باشد و بهترین نتیجه ممکن را برای شما رقم بزند، میوه ای که به نرمی و لطافت پوست شما کمک می کند. یک قاشق آب گوجه فرنگی را با یک قاشق آب لیمو مخلوط کنید و اطراف چشمتان را با آن کاملاً بپوشانید. اجازه دهید این ترکیب ۱۰ دقیقه روی پوستتان بماند و سپس با آب سرد آن را بشویید.

 

 

سیب زمینی رنده شده

سیب زمینی حاوی آنزیم ها، نشاسته و ویتامین C است؛ ترکیباتی که به عنوان عوامل اصلی درخشندگی و سفیدی پوست شناخته می شوند. یک سیب زمینی خام را رنده و سپس آب درون آن خارج کنید. سیب زمینی ها را به شکل گلوله ای پنبه ای در بیاورید و ۱۰ دقیق روی حلقه های سیاه صورتتان بگذارید، حالا می توانید صورت خود را با آب سرد بشویید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *