افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ارگاسم در رابطه زناشویی چه فوایدی دارد

images-1

  • پیش از ارگاسم در زنان، رحم ریلکس‌تر است، اما در لحظه اوج رابطه جنسی جریان خون افزایش می‌یابد که این کار به تسکین انقباض‌ها کمک می‌کند. ماهیچه‌های رحم در طول ارگاسم منقبض می‌شوند

 

رسیدن به ارگاسم جنسی به معنی دست یافتن به اوج لذت جنسی از راه های صحیح (رابطه با همسر) است و در خود ارضایی چنین حالتی به وجود نخواهد آمد. این احساس فوق العاده سبب اتفاقات بسیار خوب و همچنین درمان بعضی درد ها می شود. در ادامه با دکتر سلام همراه باشید.

medical daily در گزارش اخیر خود به برخی از امراضی که می‌توان با ارگاسم درمانی با آن‌ها مقابله کرد، پرداخته است، که در این مطلب به شرح آنها می پردازیم.

مواد شیمیایی طبیعی مانند دوپامین، اندورفین و سروتونین با آزاد شدن به هنگام ارگاسم وارد جریان خون می‌شوند که، احساس‌های خوشایند و تسکین دهنده مانند شادی، سرخ شدن، گرما و خواب آلودگی را ایجاد می‌کنند. آستانه تحمل درد در طول ارگاسم افزایش می‌یابد که، ما را برای توقف درد آماده درد می‌کند. رابطه جنسی با همسرتان نه تنها لذت بخش است، بلکه به کم کردن دردها و ناراحتی‌های متداول زندگی کمک می‌کند.

medical daily در گزارش اخیر خود به برخی از امراضی که می‌توان با ارگاسم درمانی با آن‌ها مقابله کرد، پرداخته است، که این امراض عبارتند از:

انقباض‌های دوره پیش از قاعدگی

پیش از ارگاسم در زنان، رحم ریلکس‌تر است، اما در لحظه اوج رابطه جنسی جریان خون افزایش می‌یابد که این کار به تسکین انقباض‌ها کمک می‌کند. ماهیچه‌های رحم در طول ارگاسم منقبض می‌شوند، و در این حال مواد شیمیایی را در مغز آزاد می‌کنند که به عنوان تسکین دهنده طبیعی درد عمل می‌کند.

سر درد

بر اساس مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۳،  ارگاسم می‌تواند درد میگرنی یا سردردهای خوشه‌ای را تسکین دهد. محققان می‌گویند، موقعیت قرارگیری بدن شما در آمیزش جنسی مهم نیست، اما لازم است برای آرام شدن دردتان به ارگاسم کامل برسید.

سکسکه

پیش از آنکه یک قاشق کره بادام زمینی بخورید، یا با حرکتی احمقانه خودتان را بترسانید، بدانید بهترین گزینه برای رفع سکسکه برقراری رابطه جنسی با همسرتان و رسیدن به ارگاسم است. مطالعات نشان داده است، لحظه انزال در مردان در زمان هم آغوشی و تحریک عصب واژنی در زنان که در سکس انجام می‌شود، سکسکه را رفع می‌کند

 

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *