افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اثرات مصرف آلو در درمان یبوست و خواص آن

11824196141237135203876017322615321202230118

  • افرادی که فکرشان مشغول است آلو زیاد بخورند . آلو باعث ارامش انها می شود و فکرشان را ازاد میکند . آلو سرشار از فیبر غذایی است که برای کنترل قند خون، جلوگیری از یبوست و حفظ سلامت دستگاه گوارش بسیار توصیه شده است .

 

خواص آلو برای درمان یبوست مورد توجه همه افراد است . با خوردن آلو بیماری کبد را درمان کنید . یکی از خواص آلو دفع کردن اوره و اسید اوریک است . همچنین چربی خون را پایین میاورد . آلو اعصاب را تسکین میدهد و ارامشبخش است . شاید شنیده باشید که آلو ملین خوبی است و یبوست را درمان میکند .

آلو و خواص آلو

آلوی خشک شده بخورید تا خونتان طبیعی شود و درهای مهلکتان از بین برود . از خوص آلو میتوان به رفع خارش بدن ، تقویت اعمال کلیه ها و رفع یبوست، کشندگی کرم هضم غذا ، رفع سوء هاضمه و تقویت اعصاب ارام بخش، محرک دستگاه تغذیه ،  رفع حرارت طبع و مسکن حرارت دل اشاره کرد .

میوه آلو دارای منیزیم – پتاسیم و اهن و همچنین ویتامین‌های E ،C و پیش ساز ویتامین A می باشد که از پیری جلوگیری میکند و سبب شادی و جوانی شما می شود . مصرف الوی خشک کلسترول شما را پایین می اورد . همچنین الوخشک دارای عنصر بور کمیاب است که به همراه کلسیم و ویتامین D موجود در آن از استخوان‌ها محافظت کرده و مانع از بروز پوکی استخوان می‌شود

 برای خرد کردن سنگ مثانه از صمغ آلو ۶ بار یعنی هر ۳ ساعت یک حبه نیم گرمی در دهان بگذارید و بمکید .همچنین جهت  درمان تصلب شرائین از خیس کرده آلو صبح ناشتا استفاده کنید. به گزارش آسان طب از خواص آلو میتوان به رفع  بوی بد دهان ،رفع کهیر مفید ورفع جوش های عمیق پوستی اشاره کرد .

آلو خشک دارای گلوکز (۴۵ درصد) فروکتوز (۲۵ درصد) و سوربیتول (۳۰ درصد) می باشد . همچنین سرشار از منیزیم (۴۵ میلی‌گرم در هر ۱۰۰ گرم) است که برای تامین انرژی و انقباض عضلانی لازم  و مفید میباشد .

افرادی که فکرشان مشغول است آلو زیاد بخورند . آلو باعث ارامش انها می شود و فکرشان را ازاد میکند . آلو سرشار از فیبر غذایی است که برای کنترل قند خون، جلوگیری از یبوست و حفظ سلامت دستگاه گوارش بسیار توصیه شده است . آلو اهن زیادی دارد و برای درمان کم خونی مناسب است. برای ضعف اعصاب الو بخورید. همچنین برای درمان ضعف عمومی بدن و سردردهای گرم و همچنین دفع کرم های معده مصرف آلو و آلو بخارا بسیار سفارش شده است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *