افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اثرات مخرب گرمای هوا بر ایجاد بیماری پوستی

اثرات مخرب گرمای هوا بر ایجاد بیماری پوستی

  • با اشاره به اینکه در فصل تابستان و گرم شدن هوا برخی بیماری‌های پوستی میکروبی و مسری شایع می‌شود، اظهار کرد: بیماری‌های میکروبی و مسری شامل بیماری‌های قارچی، ویروسی و باکتریال هستند.

 

از جمله عوارض گرمای هوا در فصل تابستان می توانیم به عارضه های مختلف پوستی اشاره کنیم. با ورود گرمای هوا عفونت های پوستی باکتریایی زیادی شیوع پیدا خواهند کرد. این بیماری ها می توانند مسری باشند. می خواهیم روش های پیشگیری از راههای انتقال این بیماری ها را بدانیم.

یک متخصص پوست و مو درباره بیماری‌های پوستی میکروبی شایع در فصل تابستان توضیح داد.

،دکتر مهدی سبکتکین ، با اشاره به اینکه در فصل تابستان و گرم شدن هوا برخی بیماری‌های پوستی میکروبی و مسری شایع می‌شود، اظهار کرد: بیماری‌های میکروبی و مسری شامل بیماری‌های قارچی، ویروسی و باکتریال هستند.

وی علت این بیماری را گرم شدن هوا و حضور بیشتر افراد در اماکن عمومی مانند استخرها، سواحل دریاها و مناطق گردشگری دانست و گفت: ابتلا به بیماری‌های قارچی در محل‌های مذکور بسیار شایع‌تر است. بیشترین بیماری‌های ویروسی شایع و مسری در تابستان شامل تب‌خال، زگیل و بیماری مولوسکوم کنتاژیوم است.

وی پوسته پوسته شدن، خارش و قرمزی پوست پاها و چین‌های پوستی را از علائم بیماری‌های پوستی دانست و خاطر نشان کرد: در صورت ایجاد هرگونه مشکل پوستی به صورت خشکی, قرمزی, خارش, جوش چرکی و زخم پوستی، لازم است به پزشک متخصص مراجعه شود.

این متخصص پوست، مو و زیبایی در پایان توصیه کرد: جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مسری و میکروبی در فصل تابستان تا حد ممکن از حضور در اماکن عمومی پرهیز شود.

 

منبع : بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *