افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اثرات سوخت و ساز بدن در طول عمر

اثرات سوخت و ساز بدن در طول عمر

download (2)

 

مطالعات نشان داده است که سوخت و ساز بدن ارتباط مستقیم با طول عمر بدن دارد در این جا بیان می کنیم اثرات سوخت و ساز بدن در طول عمر همراه ما باشید .

محققان دانشگاه کلرادو در بولدر می‌گویند: ورزش میکروب‌های درون روده را از بین می‌برد و در مجموع برای سلامت مغز و طول عمر مفید است.
پروفسور مونیکا در مجله بیولوژی سلولی توضیح می‌دهد که بیش از ۱۰۰ تریلیون میکروارگانیسم‌ها که در روده رشد کرده‌اند طول عمر بسیار کوتاهی دارند که آن ها برای ایمنی بدن حیاتی می‌باشند. بدین ترتیب روده تأثیر بسیار به سزایی بر روی فیزیولوژی بدن دارد. باکتری‌های روده سد ایمنی بدن می‌باشند و از عفونت گوارشی جلوگیری می‌کنند. هنگام جذب غذا روده از سیستم‌های عصبی کمک می‌گیرد و به نوعی که مغز دوم ما را روده می‌دانند.
این سیستم‌های عصبی بر روی عواطف ما نیز تأثیر می‌گذارد، جای تعجب نیست که روده بر سلامتی ما نقش به سزایی داشته باشد. حال ورزش باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و باکتری‌های روده را به تکاپو وا می‌دارد. طی یک آزمایش بر روی موش‌های جوان و پیر به این نتیجه رسیدند که روند سوخت و ساز روده به طول عمر بستگی دارد، موش‌های جوان که فعالیت بیشتری داشته‌اند و سوخت و ساز بیشتر آن ها باعث شده بود که بیشتر از بقیه موش‌ها عمر کنند.
پزشکین : اثرات سوخت و ساز بدن در طول عمر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *