افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ابروها را مثل آرایشگرهای حرفه ای برداریم

 

 

  • برخی از افراد دارای ابروهایی خشن هستند و مشکلی که برای این افراد وجود دارد این است که موهای ابرو به شکل منظم در جای خود قرار نمی‌گیرند و شکل ابرو را به هم می‌زنند. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. حتی می‌توانید کمی اسپری مو را بر روی برس ابرو بزنید و در ابروها به حالت شانه زدن بکشید. به این روش می‌توانید شکل ابرو را کنترل کنید و آن را پر جلوه دهید.

 

 

برداشتن ابرو به صورت زیبا خود یک هنر است. ابروهای زیبا می تواند در زیبایی شما نقش زیادی داشته باشد. هر خانمی باید تا حدودی با اصول برداشتن ابرو آشنا باشد و بداند چه ابرویی به چهره ی او می آید. برای یارگرفتن طریقه ی برداشتن ابرو با ما باشید.

آموزش برداشتن ابرو

ایجاد بهترین شکل برای ابرو بدون به خطر انداختن ظاهر طبیعی آن هدفی است که شما در برداشتن ابرو دنبال می‌کنید. زمانی که از مداد ابرو برای چشم‌هایتان استفاده می‌کنید می‌بینید که چقدر ظاهر ابرو متفاوت می‌شود. ممکن است بیش از حد پر پشت به نظر بیاید و یا انحنای آن تغییر یابد. بنابراین کوچکترین اقدام در رابطه با ابرو‌ها می‌تواند به شدت منجر به تغییر ظاهر صورت یک انسان شود. شکل ابرو بر روی ظاهر چشم نیز تاثیر می‌گذارد. ظاهر کلی ناحیه چشم به واسطه قوس، طول وضخامت ابرو تعریف می‌شود. دو روش برای ایجاد ابرو‌های عالی و شکل دادن به آن وجود دارد. یکی با از بین بردن موهای زائد و پراکنده اطراف ان و دیگری روشن کردن ابرو‌ است. زنان اغلب می‌پرسند که با کدام روش باید موهای اضافه ابرو را برداشت؟ برداشتن موها با موچین و یا استفاده از روش wax (روشی مانند موم انداختن موهای زائد است)؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

چگونگی برداشتن موهای ابرو بسیار مهم و در شکل نهایی ابرو و جذابیت آن تاثیر دارد، بنابراین سعی کنید با استفاده از یک مداد ابرو ابتدا اشکال مختلف ابروها‌ی خود را بررسی کنید و دریابید که کدام شکل بهترین حالت ممکن از میان سایر حالت‌ها است. سپس فرم مورد نظر خود را با مداد ابرو روی ابرو بکشید و فقط نواحی اضافی را بردارید. با استفاده از یک آینه‌ ذره‌بینی با بزرگنمایی ۵x می توانید هر تار مو را بهتر ببینید و با دقت بیشتری آن‌ را بردارید.

 

شکل ایده‌آل برای ابرو به این صورت است که آغاز ابرو با مرکز سوراخ بینی تراز باشد (مانند شکل زیر) و قوس ابرو باید در ناحیه یک سوم انتهایی پشت چشم قرار گیرند. البته باید همواره ابتدا و انتهای ابرو در یک خط قرار گیرد.

ممکن است قوس کمان ابرو خیلی جلوتر از ناحیه یک سوم انتهایی چشم باشد. برای برطرف کردن این مشکل باید قسمت‌های بالای کمان را کوتاه کنیم و برداریم و قسمت‌های زیر ابرو که در تصویر مشخص شده است را با مداد چشمبکشیم یا اجازه دهیم که موهای آن قسمت دربیاید.

ابرو باید در طول چشم گشترش داشته باشد اما نباید این گسترش تا منطقه temple  (ناحیه‌ای بالای پایه گوش) ادامه یابد. قاعده اصلی این است که قسمت جلوی ابرو هرگز نباید پایین‌تر از بخش انتهایی ابرو بیفتد. زیرا اگر این اتفاق بیفتد؛ به نظر می‌رسد که شما اخم کرده‌اید و این یک حالت غیر طبیعی است. بنابراین سعی کنید با برداشتن مو‌های اضافی مشخص شده در تصویر مانع از این حالت شوید.

گاهی هم ممکن است که انتهای ابرو خیلی پایین‌تر از ناحیه یک سوم انتهایی چشم قرار گیرد که در این صورت باید همانطور که در شکل مشاهده می‌کنید قسمت انتهایی ابرو را که پایین‌تر از حد مجاز آمده است را بردارید و بگذارید زیر ابرو در نواحی مشخص شده دربیاید و یا با مداد ابرو بکشید.

مشکل دیگری که ممکن است وجود داشته باشد این است که ابرو کمان نداشته باشد. برای رفع این مشکل باید قسمت‌های مشخص شده در تصویر را با مداد چشم بکشید و یا صبر کنید تا موهای آن قسمت دربیاید.

در برداشتن موهای ابرو زیاده روی نکنید. این کار باعث می‌شود که حالت ابرو غیر طبیعی به نظر برسد. تنها برداشتن موهای اضافی برای حالت دادن به ابرو کافی است. برداشتن ابرو به شکل یک خط نازک با این تصور که چشم‌ها بزرگتر نشان داده شوند کاملا اشتباه است. این کار فقط باعث می‌شود که صورت شما به حالت کسی که شگفت زده و متعجب است به نظر بیاید. اصلاح مجدد برای درست کردن این حالت ممکن نیست و بدین ترتیب شکل ابروی شما خراب شده است. تنها می‌توانید از مداد موقتا برای درست کردن این حالت استفاده کنید تا ابروها دوباره در بیایند.

بهترین وسیله برای برداشتن ابروها موچین است. شما با استفاده از موچین می‌توانید با دقت بیشتری موها را برداشته و به ابرو شکل بدهید. اپیلاسیون به هیچ وجه برای برداشتن موهای پشت و یا زیر ابرو توصیه نمی‌شود. چرا که ممکن است سهوا قسمت‌هایی از ابرو را نیز بردارید و یا پوست اطراف ابرو را ناهموار کنید که در این صورت ظاهر ابرو کاملا خراب می‌شود.

آموزش تصویری و مرحله به مرحله برداشتن ابرو

۱. قبل از شروع به برداشتن مو‌های ابرو با استفاده از یک مداد لب یا ابرو شکل ایده‌آل ابروی خود را بر روی ابرو رسم کنید. می توانید آن را چندیدن بار پاک کنید مجددا بکشید تا به شکل دلخواه خود برسید.

۲. هنگامی که شکل ابرو را کشیدید، اقدام به برداشتن موهای خارج از خط ابرو کنید.

۳. با برس مخصوص ابرو، موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید.

۴. موهایی از ابرو را که بیش از حد بلند هستند با یک قیچی کوتاه کنید. هرگز از اپیلاسیون برای برداشتن موهای اطراف ابرو استفاده نکنید زیرا ممکن است سهوا وارد محدوده ابرو شوید و ابرو را خراب کنید.

جلوه دادن به ابرو با لوازم آرایشی

راه های پر کردن ابرو 

استفاده از پودر ابرو یا سایه چشم پودری با رنگی نزدیک به رنگ ابرو. پودر‌های مات را انتخاب کنید و را با یک برس نرم و یا یک قلم مو یک لایه نازک روی ابرو بزنید.

با استفاده از رنگ برای پر کردن ابرو: می‌توانید با یک قلمو به راحتی روی ابرو از ابتدا تا انتها رنگ بگذارید و آن را پر جلوه دهید.

برخی از افراد دارای ابروهایی خشن هستند و مشکلی که برای این افراد وجود دارد این است که موهای ابرو به شکل منظم در جای خود قرار نمی‌گیرند و شکل ابرو را به هم می‌زنند. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. حتی می‌توانید کمی اسپری مو را بر روی برس ابرو بزنید و در ابروها به حالت شانه زدن بکشید. به این روش می‌توانید شکل ابرو را کنترل کنید و آن را پر جلوه دهید.

مداد ابرو یک راه استاندارد برای پر کردن ابرو است. سعی کنید به جای استفاده از مداد‌های خشک و خشن از مداد‌های ابرو با بافت لطیف استفاده کنید تا به ابرو‌ها آسیب نرسد.

همچنین می‌توانید از ریمل ابرو برای پر کردن ابرو‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که از رنگ‌های طبیعی و رنگی نزدیک به ابرو استفاده نمایید.

یک روش ترکیبی با استفاده از مداد، پودر و ژل ابرو نیز وجود دارد. در این روش ابتدا باید شکل ابرو را با استفاده از پودر به طور کامل ایجاد کنید. سپس می‌توانید جزئیات کار را با مداد و ژل ابرو تکمیل کنید. این روش برای افرادی که دچار طاسی در قسمت‌هايی از ابروی خود هستند مفید است. آن‌ها با این کار می‌توانند نواحی خالی ابرو را پر کنند.

آیا موهایی که به اشتباه برداشته شده‌اند دوباره در‌می‌آیند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله آن‌ها دوباره در‌می‌آیند ولی باید صبور باشید. حدود ۶۴ روز طول می‌کشد تا موهای از دست رفته ابرو دوبار رشد کنند و به شکل اول دربیایند. خوب است بدانید میانگین تعداد روز‌هایی که طول می‌کشد تا مو در قسمت‌های مختلف بدن دوباره دربیاید با هم متفاوت است. ۱۲۹ روز برای موهای پوست سر، ۱۲۳ روز برای زیر موهای بازو، ۱۲۱ روز برای موهای ران، ۹۲ روز برای موهای چانه، و ۶۴ روز برای ظهور مجدد ابرو زمان لازم است. متاسفانه بازسازی موهای پوست‌ سر در زنان با سرعت کمتری نسبت به مردان صورت می‌گیرد اما موهای بازو و ران در زنان با سرعت بیشتری نسبت به مردان بازسازی می‌شوند.

مجله اینترنتی ستاره

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *