افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ابراز عشق بدون کلام با این ۱۰ راهکار

  • خیلی مهم است که بدانید همسر‌تان در یک مقطع زمانی چه احساسی دارد، حتی اگر چیزی به شما نگوید. اگر هر دوی شما یک فعالیت را انجام می‌دهید و همسر‌تان به‌دلیلی احساس ناراحتی می‌کند، شما باید نخستین آدمی باشید که آن را درک می‌کنید

 

 

برای گرم نگه‌داشتن آتش رابطه‌تان، باید عشق تان را زنده نگه‌دارید. لزوما، نباید عشق تان را اقرار کنید یا احساسات‌تان را به‌صورت کلامی بیان کنید.

آدم‌های خجالتی در گفتن احساسات‌شان مشکل دارند. هم‌چنین، آدم‌هایی که نسبتا صریح هستند از بیان چیزهای مشابه خسته می‌شوند و از این‌رو، دیوانه‌ی راه‌های خلاقانه‌ای برای بیان عشق شان هستند. در این‌جا راه‌های مختلفی برای بیان “دوستت دارم” بدون بیان هیچ کلمه‌ای آمده‌است:

۱. ژست‌های رمانتیک

نیازی نیست از حفظ شعر بخوانید یا تک‌گویی‌ها را به‌یاد‌بیاورید تا همسرتان را تحت تأثیر قرار دهید. عشق تان را با ژست‌های رمانتیک ابرازکنید و به او نشان دهید تا چه اندازه برای‌اش اهمیت قائل‌هستید. حالا، این ژست‌های رمانتیک ساده و متداول هستند. وقتی از خیابان رد می‌شوید دست‌اش را بگیرید، در خریدهای روزانه‌اش به او کمک کنید و هر صبح گل‌های تازه به او هدیه دهید. انجام‌دادن این چیزهای کوچک همسرتان را خوشحال می‌کند

۲. به‌خاطر داشتن تاریخ‌ها

تاریخ تولد همسر‌تان چه روزی است؟ تاریخ نخستین قرارتان را به‌یاد دارید؟ اگر جواب‌تان مثبت است، پس باید طرح خاصی بریزید و این تاریخ‌ها را برای همسر‌تان به‌یادماندنی کنید. چنان‌چه نمی‌توانید تاریخ‌های مهم را به‌یاد بیاورید، آنها را در تقویم‌تان علامت بزنید. بسیار مهم است تاریخ‌هایی را که برای هر دو یا یکی از شما مهم است، به‌یاد داشته‌باشید.

۳. به او توجه کنید

خیلی مهم است که بدانید همسر‌تان در یک مقطع زمانی چه احساسی دارد، حتی اگر چیزی به شما نگوید. اگر هر دوی شما یک فعالیت را انجام می‌دهید و همسر‌تان به‌دلیلی احساس ناراحتی می‌کند، شما باید نخستین آدمی باشید که آن را درک می‌کنید. وقتی با همسر‌تان هستید توجه‌تان باید به او باشد. چنان‌چه همسر‌تان به مشکلی برخورده باشد همیشه به شما نخواهدگفت. اگر نزدیک او بمانید، پی بردن به مشکلات‌اش دشوار نخواهد بود.

۴. شنونده‌ی خوبی باشید.

باید همیشه به دقت به هرچیزی که همسر‌تان می‌گوید گوش دهید. هر زمانی‌که او با شما صحبت می‌کند باید گوش‌های‌تان کاملا تیز و ذهن‌تان متمرکز بر او باشد. اگر چیزی را نشنوید یا چیزی را بد تعبیر کنید، باعث سوءتفاهم بین هر دوی شما خواهد شد. هم‌چنین، اگر بفهمد که بادقت به او گوش‌نمی‌کردید ناراحت خواهد شد

۵. تمایل به گذشت

وقتی در یک رابطه هستید، باید خوشحالی همسر‌تان یا مصلحت رابطه‌تان، برای‌تان مهم‌تر از اهداف شخصی خودتان باشد. باید مایل باشید خواسته‌ها و نیازهای خودتان را فدای این رابطه کنید. لازم است با سبک زندگی طرف مقابل‌تان وفق پیدا کنید و به این منظور، لازم است برخی عادات قدیم‌تان را کنار بگذارید. دیر یا زود، عشق تان به گذشت‌هایی که برای ادامه‌یافتن این رابطه انجام داده‌اید پی خواهدبرد و از شما برای خوش‌قلبی‌تان قدردانی خواهدکرد.

۶. ابراز احساسات‌تان

چه در یک مکان خصوصی یا در یک مکان عمومی، از ابراز احساسات‌تان خجالت نکشید. همسرتان از این واقعیت خوشش خواهدآمد که وقتی پای ابراز دوست‌داشتن‌ وسط است، مهارنشدنی باشید. شما همسرتان را دوست دارید پس ایرادی ندارد که دوست‌داشتن‌تان را به دنیا نشان ندهید. یک بوسه‌ی لطیف بر پیشانی یا یک آغوش گرم باعث می‌شود او عشق تان را حس کند.

۷. از او حمایت کنید

بودن در یک رابطه به این معنی‌است که با تمام مشقت‌هایی که در زندگی با او مواجه می‌شوید، یک‌دیگر را ببینید. شما باید همیشه مراقب همسر‌تان باشید و هر زمان که به شما احتیاج داشت در کنارش باشید. لازم است که شما به او حمایت و قوت بدهید و برای گذشتن از وضعیت‌های دشوار زندگی به او کمک کنید. هر دوی شما لحظات خوب و رضایت‌بخش بسیاری با یکدیگر داشته‌اید. شما باید در زمان سختی نیز در کنار یک‌دیگر باشید.

۸. او را بهتر بشناسید

سعی کنید تا هر میزان که می‌توانید همسرتان را بشناسید. زمانی‌که شروع به ملاقات آدمی می‌کنید، احساس می‌کنید نیازی نیست که او را بیشتر بشناسید یا به اندازه‌ی کافی او را می‌شناسید. ولی، چیزهایی که باید درباره‌ی آدم‌ها بدانید آن‌قدر زیاد است که گاهی عمرتان به کشف‌شان کفاف نمی‌دهد. با او صحبت کنید و تمایل واقعی برای کشف‌اش داشته‌باشید

۹. به رشد او کمک کنید

شما نباید غرق موفقیت خودتان باشید. جدا از متمرکز بودن بر رشد فردی و حرفه‌ای‌تان، شما باید به همسر‌تان کمک کنید و به او این قدرت را بدهید تا معیارهای‌ا‌ش را در زندگی بالاتر ببرد. چنان‌چه در شغل‌اش بهتر از شما عمل کند حسادت نکنید. در خرسندی او شریک باشید و به هر روش ممکن به او کمک کنید.

۱۰. به او احترام بگذارید

پیش از آن‌که کسی را دوست بدارید، لازم است دریابید که به او احترام می‌گذارید یا خیر. بعضی اوقات، فکر می‌کنیم همسر‌مان همیشه در زندگی‌مان خواهد بود و فکر می‌کنیم می‌توانیم هرطور بخواهیم با او رفتار کنیم. هر آدمی، چه زن باشد چه مرد، به‌دنبال احترام است. برجسته‌ترین چیزی که همسر‌تان از شما انتظار دارد این است که با احترام با او برخورد کنید.

حرکات گویاتر از کلمات هستند. وقتی نوبت به ابراز عشق‌تان می‌رسد، به حرکات‌تان اجازه دهید به‌جای‌تان صحبت کنند. فقط یک‌بار انجام کاری برای همسر‌تان بسیار تأثیرگذارتر از صدها بار بیان “دوستت دارم” در یک روز است.

 

منبع: بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *