افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آیا شیمی درمانی عامل مرگ بیماران سرطانی هست

a4f684b2-e5cd-4ea1-82ca-cdf8168ddab8

برخی از مسائل در ذهن ما جا افتاده است و آنقدر در روح و روان ما ریشه کرده که فکر جایگزینی برای آن تصور نمی کنیم. یکی از این مسائل این است که همه ی ما فکر می کنیم شیمی درمانی تنها درمان سرطان است و تنها راه انتخابی همه افراد سرطانی شیمی درمانی است. تصور همه ی ما از افراد مبتلا به سرطان فردی بی مو است. در صورتی که این بی مو شدن تنها یکی از عوارض جانبی شیمی درمانی است، نه سرطان!

با این حال برخی از پزشکان به مبارزه با این درمان سنتی و دیرینه پرداخته اند و معتقدند که شیمی درمانی تنها راه درمان سرطان نیست و عوارض آن بیش از فوایدش برای بیماران است. یکی از این مخالفین دکتر Hardin B. Jones است.

او می گوید که در مطالعاتش به طور قطعی ثابت شده است که قربانیان سرطان که روند درمانی را در پیش نمی گیرند چهار برابر بیشتر از افرادی که تحت درمان قرار می گیرند زندگی می کنند. بیمارانی که از درمان سرطان خودداری می کنند به طور متوسط ۱۲٫۵ سال و بیمارانی که تن به درمان و جراحی می دهند فقط سه سال زندگی می کنند. در واقع می توان گفت که مضرات جراحی ها و درمان های سرطان بیشتر از فوایدشان است.

در یک تحقیق ثابت شده است که قربانیان سرطان که شیمی درمانی نمی کنند چهار برابر بیشتر از افرادی که تحت درمان قرار می گیرند زندگی می کنند.

شاید اظهارات ایشان کمی افراطی به نظر برسد اما اگر نگاهی به بیماران سرطانی تحت شیمی درمانی بیاندازیم حرفهای او را تا حدی درک و حتی قبول می کنیم. متاسفانه در شیمی درمانی سلول های سالم نیز به همراه سلول های سرطانی آسیب می بینند و این یعنی اینکه بدن مجبور است با مشکلات دیگری به جز سرطان نیز دست و پنجه نرم کند.

حتی او تا جایی پیش می رود که می گوید خیلی از پزشکان شیمی درمانی را به خاطر پولی که از این کار عایدشان می شود برای بیماران تجویز می کنند!

اما مساله این است که افرادی که درگیر و قربانی سرطان هستند آیا می توانند از درمان خودداری کنند و از درمان های طبیعی برای درمان سرطان استفاده کنند؟ ریسک این قضیه را چطور می توان توجیه کرد؟؟؟

اگر شما از نزدیکان افراد مبتلا به سرطان باشید حاضرید این ریسک را برای بیمارتان قبول کرده و از انجام شیمی درمانی خودداری کنید؟ ما را با نظراتتان درباره این مطلب یاری کنید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *