افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آیا بیهوشی برای کودکان مضر است ؟

103132_291

  • معمولا کودکان هشت ساعت پیش از عمل جراحی نباید غذای جامد بخورند و در بعضی مواقع نیز استفاده از مایعات نظیر آب یا شیر مادر نیز تا دو ساعت پیش از عمل مجاز شناخته می‌شود.

والدین غالبا نگرانی های زیادی برای بیهوشی فرزندانشان در اتاق عمل دارند آن ها بسیار نگران هستند تا فرزندشان دچار مشکل یا عارضه ای ناشی از بیهوشی نشود مواد بیهوشی چه تاثیراتی می توانند روی کودکان بگذارند

محققان کلینیک مایو می‌گویند بی‌هوشی برای کودکان ضرری ندارد، والدین نباید به علت ترس از بیهوشی از این روند مهم در زندگی کودک خودداری کنند.
عمل‌های جراحی در کودکان تنها در صورت لزوم برای حفظ سلامتی کودک تجویز می‌شود، بنابراین والدین نباید به علت ترس از بیهوشی از این روند مهم در زندگی کودک خودداری کنند.
جزییات بسیار مهمی وجود دارد که والدین و پزشک بیهوشی باید اختیار یکدیگر قرار دهند:
– والدین باید همواره پیشینه سلامت کودک را برای مثال در رابطه با آلرژی و آسم کودک یا حساسیت به مواد بیهوشی در اختیار پزشکان قرار دهند.
– پیش از عمل جراحی، پزشک بیهوشی باید جزییات دقیق داروهای مصرفی کودکان چه داروهای آرامش‌بخش و چه ویتامین‌های مکمل را در اختیار داشته باشد. باید پیش از عمل جراحی درباره مدت قطع آنها نیز با پزشک بیهوشی مشورت شود.
– معمولا کودکان هشت ساعت پیش از عمل جراحی نباید غذای جامد بخورند و در بعضی مواقع نیز استفاده از مایعات نظیر آب یا شیر مادر نیز تا دو ساعت پیش از عمل مجاز شناخته می‌شود.
– کودکان پیش از عمل باید درباره جراحی‌شان آگاهی داشته باشند. البته باید به آنها اطمینان خاطر داد که عمل‌شان برای سلامتی آنها ضروری است و آسیبی برای آنها به همراه ندارد.
به طورکلی بیهوشی برای کودکان بی‌خطر است اما خطرات مربوطه بسته به عواملی نظیر سن و اورژانسی بودن عمل‌، متغیر است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *