افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آیا با وجود حسادت زندگی زناشویی تداوم دارد ؟

 

  • زوج‌هایی که رابطه استواری دارند، با انجام فعالیت‌های مختلف بدون یکدیگر مشکلی ندارند. اگر هر یک از طرفین تصمیم بگیرد با دوستان خود بیرون برود، رنجشی پیش نخواهد آورد. بعلاوه، اگر از یکدیگر دور شوند، اضطرابی از اینکه طرف مقابل کجاست یا با چه کسانی است، به خود راه نمی‌دهند.

 

یکی از بدترین احساساتی که طرفین در رابطه متحمل می‌شوند، حس حسادت است. هنگامی که به طرف مقابل حسادت می‌کنید، شب‌ها خوابتان نمی‌برد و حتی گاهی منجر به رفتارهای غیرمنطقی از سوی شما می‌شود.

وقتی همه چیز را کنار بگذاریم، درمی‌یابیم که حسادت فقط از علائم عدم امنیت و ترس است. این حس نه تنها حس ناخوشایندی برای شما، که موجب اضطراب طرف مقابل نیز می‌گردد و می‌تواند در نهایت یک رابطه سالم را ویران کند. موارد زیر رفتارهای معمول و عادات مقتدرانه‌ایی است که شامل زوج‌هایی می‌شود که رابطه‌ایی استوار و امن دارند، حال آنکه خصایص زوج‌های حسود را در بر نمی‌گیرد. اگر سردرگم هستید که آیا رابطه شما پایدار و امن است یا خیر، سوالات زیر را از خود بپرسید.

آیا دوستانی برای خود دارید؟ آیا طرف مقابلتان با آن موافق است؟

زوج‌هایی که رابطه امنی دارند، مشکلی با دوستان جنس مخالف طرف مقابل خود ندارند. داشتن دوستان مونث برای مردان و دوستان مذکر برای زنان خللی بر رابطه آن‌ها وارد نمی‌کند.

آیا از اینکه دیگران از طرف مقابل شما تعریف کنند، ناراحت می‌شوید؟

زوج‌هایی که رابطه سالمی دارند، اگر دیگران از طرف مقابلشان تعریف و تمجید کنند، احساس تهدید نمی‌کنند. در واقع، آن‌ها عاشق یادآوری طعمه فوق‌العاده‌ایی که آن‌ها به دست آورده‌اند، هستند.

آیا می‌توانید وضعیت‌های بغرنجی که از بیان احساسات صادقانه ناشی می‌شود را تحمل کنید؟

زوج‌هایی که رابطه محکمی دارند از بیان واقعیت‌ها که منجر به وضعیت‌های بغرنج کوچک می‌شود، اذیت نمی‌شوند. آن‌ها می‌توانند آزادانه عقاید خود را اظهار کنند و از قضاوت نترسند.

آیا شما دو نفر از فعالیت‌هایی که بدون یکدیگر انجام لذت می‌برید؟

زوج‌هایی که رابطه استواری دارند، با انجام فعالیت‌های مختلف بدون یکدیگر مشکلی ندارند. اگر هر یک از طرفین تصمیم بگیرد با دوستان خود بیرون برود، رنجشی پیش نخواهد آورد. بعلاوه، اگر از یکدیگر دور شوند، اضطرابی از اینکه طرف مقابل کجاست یا با چه کسانی است، به خود راه نمی‌دهند.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *