افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آیا از کاشت ریش هم اطلاع دارید؟

بسیاری از مردان و پسران دارای ریش های کم پشتی می باشند و به کاشت ریش نیز پناه میبرند.از دست دادن موی صورت می تواند دلایل مخالفی داشته باشد. به عنوان مثال به دلیل مشکلات ژنتیکی، برداشتن مو به وسیله لیزر، جراحی؛ سوختگی، زخم و…. . اهداف استفاده از این روش گسترده است  مثلا برخی برای پر کردن جاهای خالی از مو یا پوشاندن نواحی کم تراکم یا ضخیم کردن مو یا پرکردن قسمت به اصطلاح ریش بزی از این روش استفاده می کنند. از این روش می توان در قسمت هایی استفاده کرد که هیچ مویی ندارد یا موهایی نازک دارد و دوست داریم پر موتر شود.

تعداد گرفت های مورد نیاز می تواند متفاوت باشد اما به طور میانگین در روش های رایج و سنتی FUT تعدادشان برای سبیل ۳۵۰ تا۵۰۰، برای یک ریش بزی پر ۶۰۰ تا۷۰۰، برای هر طرف ریش ۲۰۰ الی ۲۵۰ و برای گونه ۳۰۰ تا ۷۰۰ گرفت است. برخی بیماران ممکن است بخواهند تراکم موهایشان بیشتر باشد بنابراین باید از یک روش بهتر و جدیدتر استفاده کنند در حال حاضر جدیدترین روش برای کاشت ریش FUE می باشد که میتوان از روش SUT هم بعنوان مکمل استفاده کرد

دقیقا مثل کاشت موی سر، موهای دهنده برای کاشت ریش نیز از پشت سر یا اطراف فرق سر گرفته می شود. در حقیقت ناحیه دهنده را از جایی انتخاب می کنند که بیشترین شباهت را به موی صورت داشته باشد؛ گاهی مواقع ناحیه دهنده پشت سر است گاهی موافع ناحیه اطراف  سر است. وقتی کاشت ریش انجام شد، موها دائمی است و معمولا دقیقا مثل موهای صورت با بافت های مشابه رشد میکند. همچنین موهای کاشت شده را نیز می توان مانند بقیه موهای صورت اصلاح و مرتب کرد.

کاشت ریشکاشت ریش به روش FUE و SUT چیست؟

جدیدترین و برترین روش کاشت ریش در دنیا کاشت ریش با تکنیک FUE می باشد که در این تکنیک برداشت گرفت ها دو برابر شده با این تفاوت که در هنگام برداشت گرفت ها دیگر گرفتی از بین نرفته و هنگام برداشت گرفت های همسایه هیچ آسیبی نمیبینند نقطه قوت کاشت ریش به روش FUE علاوه بر برداشت در کاشت هم می باشد هنگام کاشت در این روش دیگر شاهد عروسکی و مصنوعی دیده شدن تار موها نیستیم و مدل و خواب موها یکسان بوده و به دلخواه فرد می باشد تراکم بالا در این روش کاشت و همچنین  طبیعی بودن و طبیعی جلوه دادن از ویژگی های منحصر به فرد FUE می باشد شایان ذکر است روش کاشت ریشFUE  بدون جراحی بوده و درد و خونریزی نداشته و در نهایت بدون دوران نقاهت می باشد. در صورتی که بانک موی فرد کم بوده از روش SUT بعنوان روش مکمل استفاده می شود که نتیجه به دست آمده به بهترین شکل ممکن باشد

موهای دهنده برای کاشت ریش:

موهای دهنده اصولا از فرق سر برداشته می شود که معمولا از لحاظ بافت و ویژگی های دیگر شبیه موهای صورت است. گاهی اوقات  موهای صورت بیمار بیشترین مطابقت را با موهای کنار سر دارد و گاهی اوقات با موهای پشت سر خیلی مطابقت دارد. بعد از کاشت مو برای اینکه ظاهر موها طبیعی به نظر برسد، با توجه به اینکه موهای صورت بطور طبیعی رشد می کند موها بصورت تک یا ۲ گرفتی کاشت می شود. گام بعدی برای اطمینان از طبیعی به نظر رسیدن موها، جایگذاری دقیق گرفت ها در مسیر و زاویه درست و مناسب  و همچینین استفاده از توزیع میکروسکوپی گرفت هاست که بتواند در کوچکترین شکاف ها نیز کاشت شود و به این ترتیب جای زخم ها به حداقل می رسد و حتی توزیع مناسب موهای خاکستری رنگ در نواحی مدنظر، نیز رعایت می شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *