افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آیا آموزش های آنلاین مفید است یا خیر ؟

%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%85-%db%8c%d8%a7-%d9%86%d9%87

  • حقیقات یک موسسه تهیه منابع آموزشی آنلاین و تبادل اطلاعات آموزشی در آمریکا نشان می‌دهد استفاده از موسیقی پاپ و اطلاعات به روز در کلاس درس برای بیشتر شدن درگیری ذهنی دانشجویان با مطالب درسی تاثیر فراوانی دارد.

اگر می خواهید مطالب درسی را بهتر بیاموزید و توجهتان به کلاس و سخنان استاد بیشتر شود بد نیست از دنیای مجازی و فناوری های آن در زمینه آموزشی کمک بگیرید به تازگی ثابت شده دانشجویانی که در کلاس های درسی از دنیای مجازی اطلاعات جامعی به دست می آوردند موفق تر بوده اند .

لیزر تمام بدن ۲۵۰۰۰۰ تومانهایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى

استفاده از ابزارهای امروزی در آموزش تاثیر فراوانی در یادآوری مطالب دارد.

هرالد، تحقیقات یک موسسه تهیه منابع آموزشی آنلاین و تبادل اطلاعات آموزشی در آمریکا نشان می‌دهد استفاده از موسیقی پاپ و اطلاعات به روز در کلاس درس برای بیشتر شدن درگیری ذهنی دانشجویان با مطالب درسی تاثیر فراوانی دارد.

معلمان و اساتید همواره به دنبال راه‌هایی بوده‌اند تا توجه دانشجویان را به مطالب جلب کنند. برای این منظور استفاده از فیلم‌های کمک‌آموزشی و ابزارهای متفاوت بسیار متداول شده است که کم و بیش موفق نیز بوده است.

با توجه به اینکه امروزه دانشجویان نسبت به دنیای مجازی اطلاعات جامعی دارند و از کاربردهای مختلف رسانه تقریبا در تمام جنبه‌های زندگی خود استفاده می‌کنند، اساتید نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و با استفاده از مواردی که مورد علاقه دانشجویان است برای تدریس در کلاس استفاده کنند.

استفاده از موسیقی و مواردی از این دست در افزایش میزان توجه به کلاس، یادگیری مطالب و یادآوری بهتر آنها بسیار موثر است.

در تحقیق چاپ شده در ژورنال‌های آموزشی آمریکا به اساتید تاکید شده است که از فیلم‌های سینمایی مرتبط نیز برای ترغیب دانشجویان خود به کسب اطلاعات در رابطه با مباحث درسی استفاده کنند.

بسیاری معتقدند پیشرفت فناوری باعث عدم تمرکز و کاهش علاقه دانشجویان و دانش‌آموزان شده است و این تحقیق در تلاش است از فناوری در جهت پیشرفت آموزشی بهره بگیرد.

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *