افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آنچه که درباره لیفت نخ نمیدانید

download-4

  • لیفت نخ را با نام لیفت پر نیز می شناسند. این عمل پوست شل شده و افتاده را به خوبی شکل می دهد. نکته ی مثبت لیفتینگ صورت با نخ این است که این روش به نسبت سایر شیوه های لیفت حالت تهاجمی بسیار کمتری دارد و نخ های استفاده شده در این عمل سازگاری بسیار زیادی با بافت های بدن دارند.

لیفت نخ از جمله عمل های زیبایی کم خطر و بدون دردسر است. این عمل جراحی مدتیست که در بسیاری از کشورهای دنیا به ویژه ایران انجام می شود. عمل لیفت با نخ درصدجوابگیری خوبی دارد و گزینه ی بسیار مناسبی برای جوانسازی پوست صورت و بدن به شمار می آید.

عمل لیفت نخ برای کشیدن پوست

لیفت نخ را با نام لیفت پر نیز می شناسند. این عمل پوست شل شده و افتاده را به خوبی شکل می دهد. نکته ی مثبت لیفتینگ صورت با نخ این است که این روش به نسبت سایر شیوه های لیفت حالت تهاجمی بسیار کمتری دارد و نخ های استفاده شده در این عمل سازگاری بسیار زیادی با بافت های بدن دارند. عمل thread lift جراحی سبکی است و از این بابت نیاز زیادی به استراحت بعد از جراحی وجود ندارد. در بسیاری از مواقع یک روز پس از عمل، فرد می تواند به کارهای روزمره و همیشگی خود ادامه دهد و در کل نهایتا دو الی سه روز نیاز به استراحت وجود دارد.

 

اگر میخواهید عمل لیفت نخ را انجام دهید

توجه داشته باشید که عمل ترد لیفت نیز مانند هر جراحی دیگری نیاز به معاینه ی پزشک دارد. اینکه افتادگی پوست شما به چه اندازه است و یا اینکه این افتادگی و چروک در کدام قسمت از بدن شما قرار دارد باید مورد بررسی پزشک قرار گیرد.

توجه داشته باشید که برای انجام عمل لیفت نخ، حتما به پزشک ماهر که شناخت کاملی از او دارید یا نمونه جراحی های او را دیده اید مراجعه کنید و مراقب افراد سودجو باشید.

 

جراحی لیفت با نخ چگونه انجام می شود

ابتدا در نقاط مد نظر چند سوراخ بسیار کوچک ایجاد می شود و سپس سوزن های تو خالی از این سوراخ ها وارد چربی پوست می شوند و سپس کشیدگی در پوست ایجاد و عمل فرم دهی انجام می شود. برای اینکه بهتر متوچه شیوه ی عمل جراحی ترد لیفت شوید ما برای شما فیلم این جراحی را در ادامه آماده کرده ایم. مدت زمان عمل لیفت نخ بستگی به ناحیه ی انجام عمل و همچنین تعداد نخ هایی که مورد استفاده قرار میگیرد دارد و چیزی در حدود ۳۰ دقیقه الی ۲ ساعت به طول می انجامد.

 

آیا لیفت پر یا همان نخ گزینه ی مناسبی است؟

همانطور که در بالا گفته شد، عمل لیفت نخ عمل کم تهاجمی تری نسبت به سایر جراحی های لیفتینگ است و نخ هایی که در این روش به کار گرفته می شوند بعد از مدتی جذب چربی های پوست می گردند. این روش برای بالا بردن ابرو و همچنین درمان افتادگی های قسمت زاویه دار فک گزینه ی بسیار خوبی است. اگر بخواهیم از عوارض لیفت نخ بگوییم، بد نیست بدانید که این جراحی عوارض بسیار کمی دارد و در اغلب موارد به کوفتگی و کبودی پوست ختم می شود.

 

هزینه ی عمل لیفت نخ

نمی توان هزینه ی ثابتی برای این عمل جراحی در نظر گرفت و هزینه و قیمت آن بسته به میزان لیفتینگ، نخ مورد استفاده و همچنین مدت زمان مورد نیاز، متغیر است. بهترین راه صحبت با مشاورین و پزشکانی است که در وبسایت آنها را معرفی کرده ایم.

 

چه کسانی لیفت نخ انجام دهند، چه کسانی خیر!

لیفت نخ برای کسانی که در سنین سی الی پنجاه سالگی هستند و نشانه هایی از پیری پوست در خود مشاهده می کنند می تواند مناسب باشد. نشانه هایی مانند ضعیف شدن گونه ها، پایین رفتند گوشه های دهان و یا کیسه ای شدن گردن. این نشانه ها را می توان به کمک لیفت صورت با نخ تا حد زیادی از بین برد. البته لازم به ذکر است که نباید از این عمل انتظار معجزه را داشته باشید و همانطور که در مطلب گفتیم لیفت با نخ برای جوانسازی های موضعی و کوچک، جوابگیری مناسبتری دارد.

افرادی که نمی توانند لیفت انجام دهند را می توان اینگونه دسته بندی کرد. افرادی که نازکی، شکنندگی و آویزانی پوستشان بسیار زیاد است، افرادی که پوست زاویه ی فکی شان به حد زیادی حالت کیسه ای دارد و افرادی که چربی پوست صورتشان به اندازه ی کافی نبوده و خیلی کم است.

بازهم بگوییم که اگر سطح انتظاراتتان از این عمل بسیار بالاست، لیف ترد برای شما گزینه ی مناسبی نمی باشد.

 

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *