افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آنچه درباره قرص های لاغری نمیدانید

آنچه درباره قرص های لاغری نمیدانید

19586562728865102a

 

 

امروزه همه دنبال راحت ترین راه برای لاغر شدن هستند تا بدون رژیم غذایی به تناسب اندام برسند و با تبلیغات جذاب داروهای لاغر در ماهواره و اینترنت همه به این نتیجه می رسند که بهترین روش است همراه ما باشید با آنچه درباره قرص های لاغری نمیدانید ..

هر یک از این آگهی‌ها به شما تضمین جدی می‌دهد با مصرف این داروها می‌توانید هرچیزی که دلتان می‌خواهد بخورید و بدون نیاز به ورزش کردن، وزن خود را کاهش دهید.

از سوی دیگر، در قرن حاضر که چاقی به یک معضل جدی در جهان تبدیل شده است، ‌بازار این قبیل داروها هر روز داغ تر می‌شود

    اما آیا این محصولات واقعا شایستگی این همه تعریف و تبلیغ را دارند و آیا رسیدن به وزن سالم به همین سادگی امکانپذیر است؟   

در این مقاله که به تازگی در سایت اینترنتی هلت می آپ به چاپ رسیده با حقایق تلخی روبرو شدیم که در پس نقاب خوش آب و رنگ این دارو‌های فریبنده پنهان شده‌اند.

در تبلیغات بسیاری از این محصولات ادعا می‌شود که محصول مورد نظر از جذب چربی در بدن شما جلوگیری می‌کند و یا اینکه متابولیسم شما را به گونه‌ای فریب می‌دهد که معده شما بیشتر احساس سیری کند، اما واقعیت این است که این توضیحات هیچ کدام اساس علمی ندارند و نمی‌توان صحت این ادعاها را براساس یافته‌های پزشکی مستند ثابت کرد.

به این ترتیب تمام توصیفات و توضیحات که درباره این محصولات ارائه می‌شوند شفاف نبوده و اکثر شرکت‌های تولید کننده از توضیحات نادرست برای تبلیغ کالای خود استفاده می‌کنند.

علاوه بر این داروهای مزبور نه تنها به کاهش وزن کمک نمی‌کنند بلکه مصرف آنها حتی عوارض جانبی جدی و خطرناکی نیز بدنبال دارد که شایعترین آنها عبارتند از: افزایش ضربان قلب، تداخل‌های ناخوشایند و مضر با سایر داروهای نسخه‌ای فرد، بی خوابی، تحریک پذیری معده و عصبیت و تحریک پذیری عصبی .

پزشکین : آنچه درباره قرص های لاغری نمیدانید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *