افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آموزش درست کردن پای بوقلمون

پای

پای بوقلمون یکی از غذاهایی میباشد که بسیار خوشمزه میباشد.مدت زمان پخت این غذا ۸۰ دقیقه میباشد.امیدوارم که دوست داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید

مواد لازم جهت تهیه پای بوقلمون :

 

 خمیر شیرینی ۲ عدد ( ۲ لایه به اندازه ظرف مورد نظر )
کره ۴ قاشق غذا خوری
پیاز کوچک و خرد شده ۱ عدد
 ساقه کرفس خرد شده ۲ عدد
هویج برش خرده ۲ عدد
جعفری ۳ قاشق غذا خوری
آویشن ۱ قاشق غذا خوری
نمک و فلفل به میزان لازم
عصاره مرغ ۲ حبه
آب ۲ فنجان
سیب زمینی پوست کنده ۳ عدد
بوقلمون مکعب شده ۱ و ۱/۲ فنجان
آرد ۳ قاشق غذا خوری
شیر ۱/۲ فنجان

 

fo3058

طرز تهیه پای بوقلمون :
ابتدا فر را از قبل تا دمای ۴۲۵ درجه فارنهایت (۲۲۰ درجه سانتیگراد) گرم کنید. خمیر پای را کمی با غاتک تخت کرده و فشار دهید و کنار بگذارید.

در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ۲ قاشق غذا خوری کره را آب کنید و  پیاز، کرفس، هویج، جعفری، پونه، و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید سپس تا زمانی که سبزیجات نرم شوند هم بزنید تا پخته شود سپس حبه های عصاره مرغ و آب را به آن اضافه کنید. بگذارید مخلوط خوب پخته شود. سیب زمینی را اضافه کرده و بگذارید تا همه مواد خوب پخته شوند.

در یک تابه متوسط، ۲ قاشق غذا خوری کره باقی مانده را آب کنید. آرد را در تابه ریخته و هم بزنید سپس شیر را اضافه کرده و حرارت را بیشتر کنید. بوقلمون را به مخلوط اضافه کنید. سپس مخلوط بوقلمون را به سبزیجات اضافه کرده و خوب هم بزنید، پختن را تا زمانی که مخلوط غلیظ شود ادامه دهید. اجازه دهید مخلوط خنک شود سپس روی پای قرار دهید. روی پوسته بالایی رول را از مخلوط نهایی پر کنید. به منظور خروج بخار لازم است ۴ شکاف در پوسته بالا و لبه های رول ایجاد کنید.

در فر که قبلا گرم کرده اید بگذارید برای ۱۵ دقیقه بپزد. درجه حرارت فر را به ۳۵۰ درجه فارنهایت برسانید. بعد از پختن شعله بالایی فر را روشن کرده تا روی پای طلایی شود .

دستور پخت هر گونه غذایی را که می خواهید از طریق دیدگاه های بیان کنید تا در اولین فرصت قرار دهیم .


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *