افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آشنایی با خواص بی نظیر قهوه قارچ

  • تحقیقات نشان داده است قهوه سوخت و ساز بدن را افزایش داده، از آلزایمر پیشگیری کرده و خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد. با این حال، قهوه قادر به تشدید بی خوابی و اضطراب می شود.

 

Fungus یا به زبان فارسی قارچ ها کار تشکیل دسته ای از یوکاریوتها را به انجام میرسانند و باید بگوییم که قارچ ها نه جانورند و نه گیاه.قارچ ها در طبیعت تاثیرات متفاوت و زیادی دارند.قارچ از زبان انگلیسی می آید و Mushroom نام لاتینی است که قارچ بصورت مستقیم از آن تصویب شده است.قهوه قارچ هم تا مدتی دیگر به بازار عرضه میشود.

در حالیکه نخستین بار قهوه مملو از کره آمد، خبر رسیدن قهوه قارچ رسیده است. در حال حضر، قهوه تولید شده از قارچ آخرین روند قابل ستابش بهداشت تغذیه می باشد. تحقیقات نشان داده است قهوه سوخت و ساز بدن را افزایش داده، از آلزایمر پیشگیری کرده و خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد. با این حال، قهوه قادر به تشدید بی خوابی و اضطراب می شود.

سازندگان فنلاندی قهوه قارچ، Four Sigmatic، ادعا کرده است این نوشیدنی جدید را بدون عوارض جانبی کافئین می تواند به عنوان یک نوشیدنی روزمره عرضه کند. این نوشیدنی به تعبیر داوران “غنی” و “دلپذیر” بوده و ترکیبی مانند چای و قهوه می باشد.

Tero Isokauppila بنیان گذار شرکت Food Republic گفته است در حالی که ممکن است افراد با شنیدن ایده قهوه قارچ یک ابرویشان را بالا بیاندازند من امیدوارم نوشیدن این نوشیدنی جدید در آینده به عنوان امری عادی مانند ماهی خوردن تلقی شود.

Four Sigmatic، ادعا کرده است “قارچ دارویی” آن ها به گونه ای است که افراد پس از مصرف آن افزایش قدرت مغز و بهره وری را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تجربه می کنند. این فرایند شامل میعان و خشک کردن انواع مختلف قارچ به عصاره است که به طور منظم با قهوه مخلوط می گردد.

اگر چنین روندی بر روی قارچ Maitake صورت گیرد سطح قند خون را تنظیم کرده و اگر روند مشابه روی قارچ Chaga صورت بگیرد به خاطر اسید قهوه موجب ناراحتی معده تان می شود. قارچ های Maitake قادر به رقیق کردن خون و کنترل فشار خون هستند که به خودی خود یک منبع دارویی محسوب می شوند.

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *