افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آشنایی با خدمات سه ساله وزارت بهداشت به مردم

آشنایی با خدمات سه ساله وزارت بهداشت به مردم

  • خدمات خوبی در حوزه درمان استان انجام شده که افتتاح پنج بیمارستان و ۲۰ پروژه از جمله این اقدامات درمانی بشمار می‌رود. وی به افتتاح پروژه اورژانس بیمارستان شهدای قاین اشاره کرد و گفت: این بیمارستان فضایی بسیار مفرح و بی‌نظیر دارد.

 

 

در حاشیه سفر وزیر بهداشت دکتر هاشمی به خراسان جنوبی و افتتاح چند پروژه پزشکی و نظام سلامت وزیر بهداشت از خدمات چند سال اخیر این وزراتخانه و بیمه شدن بیش از ۱۱ میلیون نفر مردم به بیمه سلامت خبر داد.وزیر بهداشت و درمان بر ضرورت توسعه دانشکده‌های پرستاری در اقصی نقاط خراسان‌جنوبی تاکید کرد.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، عصر امروز (۱۶ اسفندماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید دانشکده‌های پرستاری در اقصی نقاط خراسان‌جنوبی توسعه یابد.
وی با اشاره به محرومیت برخی شهرستان‌های خراسان جنوبی اظهارکرد: شهرستان نهبندان نیازمند توسعه فضاهای درمانی و شهرستان قاین نیازمند احداث بیمارستان دوم است.
وزیر بهداشت با بیان اینکه شهرستان بیرجند قبل و بعد از انقلاب تغییرات زیادی کرده است، گفت: با توجه به محرومیت‌ها حق مردم خراسان‌جنوبی بیشتر از حد موجود است.
قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: خدمات خوبی در حوزه درمان استان انجام شده که افتتاح پنج بیمارستان و ۲۰ پروژه از جمله این اقدامات درمانی بشمار می‌رود.
وی به افتتاح پروژه اورژانس بیمارستان شهدای قاین اشاره کرد و گفت: این بیمارستان فضایی بسیار مفرح و بی‌نظیر دارد.

بیمه رایگان ۱۱ میلیون نفر طی سه سال
سید حسن هاشمی همچنین در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان شهدای قاین نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه درمان گفت: در طول سه سال ۱۱ میلیون نفر رایگان بیمه شده‌اند .
وی افزود: همچنین بسیاری از پروژه‌های درمانی تکمیل شده و پروژه‌های نیمه تمام نیز تا پایان شهریور ماه سال آینده به نتیجه می‌رسد.
وزیر بهداشت در خصوص حقوق و مزایای معوق پرسنل نیز بیان‌کرد:طی یک هفته آینده حقوق و مزایای معوق پرداخت می‌شود.
قاضی‌زاده هاشمی به افتتاح پروژه های درمانی در خراسان‌جنوبی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها از بهترین پروژه‌های اجرایی در حوزه درمان به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: بهترین نیروی انسانی را در خراسان جنوبی داریم و دو تا از معاونین وزارت بهداشت در حوزه درمان از این استان هستند.
وزیر بهداشت اضافه‌کرد: باید تمام سعی خود را بکنیم تا استقلال کشور را حفظ کنیم که این امر با همدلی و اتحاد میسر می‌شود.
وی با بیان اینکه برای رفع محرومیت‌ها باید انقلابی عمل کرد، افزود: این انقلاب ارزان به دست نیامده و نباید ارزان از دست برود.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دولت در سخت‌ترین شرایط اقتصادی قرار دارد، تصریح کرد: اقتصاد ما همچنان وابسته به نفت بوده و تغییر قیمت و کاهش صادرات اثرگذاری زیادی دارد

 

منبع : دکتر سلام

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *