افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آبسه و عفونت دهان را با این راهکار سنتی درمان کنید

untitled1-300x246

  • برای از بین بردن عفونت دندان نیاز به تخلیه دندان است، تاکید کرد: مصرف داروهای گیاهی تاثیرات خیلی کمی برای کاهش درد و بهبود دندان دارند اما اگر به صورت خوراکی مصرف شود تا مدتی درد را کاهش می دهد.

 

بهاره سپهریان منخصص دندانپزشکی  با اشاره به اینکه بعضی افراد  به درد دندان خود بی توجه هستند،  بیان کرد: این عارضه باعث پیشرفت درد، آلودگی ریشه دندان و بروز مواد میکروبی به دهان و در نتیجه عفونت می شود.
سپهریان درباره ضربه زدن به دندان، گفت: ضربه به دندان باعث قطع اعصاب و عروق دندان و مانع گردش خون می شود که همین عامل تجمع میکرب و باکتری ها در دهان و دندان و بروز آبسه را به همراه دارد.
این متخصص دندانپزشکی مهمترین راه درمان عفونت را عصب کشیدانست و اظهار داشت: در ۹۹۹ درصد روش درمانی عصب کشی، پزشک برای تمیز نگه داشتن داخل دندان آسیب دیده مایعی را درون آن می ریزد و بعد از  یک هفته درمان را انجام می دهد.
سپهریان با اشاره به اینکه در دوره درمانی عصب کشی برای کاهش عفونت از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود، تاکید کرد: مصرف آنتی بیوتیک و مسکن های ضد التهاب عفونت دندان را به صورت موضعی کاهش می دهد اما عامل آن را برطرف نمی کند.
این متخصص دندانپزشکی با بیان اینکه برای از بین بردن عفونت دندان نیاز به تخلیه دندان است، تاکید کرد: مصرف داروهای گیاهی تاثیرات خیلی کمی برای کاهش درد و بهبود دندان دارند اما اگر به صورت خوراکی مصرف شود تا مدتی درد را کاهش می دهد.
وی به ضد عفونی کردن اشاره کرد و افزود: استفاده از آب نمک و یا سرم نمکی در زمان درد باعث ضدعفونی کردن، کاهش محلول التهاب و آلودگی داخل دهان و دندان می شود.
به گفته این متخصص دندانپزشکی، در زمان عصب کشی دندان، پزشکان برای از بین بردن عفونت داخل دندان از آب نمک استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه هر دندان دردی نیاز به عصب کشی ندارد، اظهار داشت: ممکن است عواملی مانند ترک اعتیاد، استرس و یا ترس از زایمان باعث بروز درد دندان شود.

سپهریان بیان کرد: باید جهت جلوگیری از خرابی دندان و بررسی علل ایجاد درد به پزشک مراجعه شود.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *