افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

گلودرد شدید را به این روش درمان کنید

images (1)

دانستنی های پزشکی درباره گلودرد و این که یکی از نشانه های سرماخوردگی ویروسی گلودرد می باشد در این مطلب گلودرد شدید را به این روش درمان کنید بیان می کنیم .

محمدرضا عمرانی متخصص گوش حلق و بینی با اشاره به درمان گلودردها، گفت: یکی از مهمترین بیماری‌هایی که کودکان، نوجوانان و جوانان را درگیر می‌کند گلودرد چرکی است. بیشتر گلودردها به وسیله ویروس‌ها ایجاد می‌شود.
وی افزود: نشانه‌های تب اندک به ویژه در طول شب سرفه، عطسه و آبریزش بینی همراه با یک یا چند روز گلودرد در بسیاری از بیماری‌‌های ویروسی دیده می‌شود.
عمرانی در ادامه تصریح کرد: شمار اندکی از گلودردها را باکتری‌ها ایجاد می‌کنند که شدت بیماری شدیدتر است. لوزه‌های کامی که در گلو دیده می‌شوند و حتی با باز کردن دهان می‌توان چرکی بودن و متورم بودن آنها را دید. در بسیاری از این بیماران آبریزش شفاف بینی و سرفه کمتر از بیماران ویروسی است و یا کلاً وجود ندارد.
وی بیان کرد: در درمان سرماخوردگی‌های ساده ویروس آنتی‌بیوتیک جایگاهی ندارد و با به کار بردن محلول‌های آب نمک بینی که خوشبختانه در داروخانه‌‌ها موجود است باعث از بین رفتن باکتری موجود در بینی می‌شود.
عمرانی بیان کرد: برخی از آب نمک‌هایی که خودمان در خانه درست می‌کنیم و با آب جوشیده و نمک است کمی سوزاننده هستند، آب نمک که برای شست و شوی بینی استفاده می‌شود غلظت دقیقی از نمک در آب دارد که نزدیک به ۹ گرم نمک در ۱ لیتر آب است و هم غلظت خونمان است. دهان شویه آب نمک در گلودردهای چرکی کارآمد است.
عمرانی در خصوص درمان گلودرد با خوراکی‌ها بیان کرد: خورن میوه‌ها و سبزیجات به دلیل دارا بودن ویتامین ث در پیشگیری و درمان گلودرد نقش‌ بسزایی دارد. ویتامین ث در میوه‌ها و سبزیجات مانند: پرتقال، لیمو، گوجه فرنگی، شلغم، فلفل دلمه‌ای و… موجود است.
پزشکین : گلودرد شدید را به این روش درمان کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *