افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کک و مک و تفاوت آن در زنان و مردان

images

کک و مک یک مشکل پوستی می باشد که به دلایل مختلف روی پوست ظاهر می شود محققان پوست به مو به تحقیق درباره کک و مک و تفاوت آن در زنان و مردان پرداخته اند که نتیجه آن را در اختیار شما می گذاریم .

دکتر سیدحسن اعتمادزاده متخصص پوست و مو ، اکثرا پوست انسان‌ها به دو صورت تیره و روشن است اما هر یک از این رنگ پوست‌ها سود و ضرری هم به همراه خود دارد.
وی ادامه داد: افرادی که دارای پوست تیره هستند، دارای یک لایه ضخیم هستند به گونه‌ای که با تابش نور خورشید این افراد مقاومت در مقابل نور خورشید دارند اما در پوست روشن این طور نیست.
اعتمادزاده بیان کرد: افرادی که دارای پوست روشن هستند به علت اینکه توانایی مقاومت در برابر نور خورشید را ندارند، مبتلا به کک و مک می‌شوند به همین خاطر بهتر است، این افراد از کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه استفاده کنند.
وی افزود: این افراد می‌توانند با این راهکارها تا حدودی این مشکل را حل کنند اما راه خلاص شدن از آن نیست زیرا معمولا جنبه ارثی دارد.
این متخصص پوست و مو خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد چه مرد چه زن پوست روشن به این مشکل مبتلا می‌شوند البته ناگفته نماند برخی کک و مک‌ها هم هنگام زایمان به علت افزایش هورمون زنانه در خانم ایجاد می‌شود و برخی از مردان هم به علت آفتاب سوختگی که پوست روشن دارند گرفتار می‌شوند.
پزشکین : کک و مک و تفاوت آن در زنان و مردان

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *