افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تامین کمبود نیرو انسانی و افزایش تخت بیمارستانی از نیازهای کشور

لزوم افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور و تامین کمبود نیروی انسانی حوزه سلامت

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به بازدید خود از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تویسرکان، گفت: در این شهر با مشکلاتی مانند کمبود امکانات و قدمت بالای بیمارستان روبرو هستیم، اما بیمارستان در حال ساخت این شهرستان پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ دکتر ایرج حریرچی با بیان این مطلب، اظهار داشت: امیدواریم بیمارستان در حال ساخت تویسرکان سال آینده به بهره‌برداری برسد، اما بیمارستان کنونی تویسرکان نیز در قالب بسته ارتقای هتلینگ طرح تحول سلامت، مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: اکثر بیمارستان‌های کشور با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند و ضریب اشغال آنها بیش از ۸۰ درصد است که از نظر علم مدیریت بیمارستانی، نقطه بحران تلقی می‌شود و در زمان بروز حوادث طبیعی، انسانی و سیاسی ممکن است این بیمارستان‌ها دچار مشکل شوند.

بنابر اعلام وب‌دا، سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: از پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان که در حوادث طبیعی و غیرطبیعی، خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهند، سپاسگزارم.

قائم مقام وزیر بهداشت اضافه کرد: حتما باید ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور را افزایش داده و نیروی انسانی شاغل در آنها را ترمیم و کمبودها را تامین کنیم.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *