افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کف زدن درمانی چیست و چه واکنشی در بدن ایجاد می کند

phoca_thumb_l_various-nagsh.ir 84

  • بدن ما ۳۴۰ نقطه‌ فشار دارد که ۲۸ تا از آنها در دست‌های ماست. شما می‌توانید این نقاط را شناسایی کرده و به منظور لذت بردن از امتیازهای آنها از راه فشاردرمانی، ‌از آن لذت ببرید.

از بتدای بشریت تا به امروز دست زدن یا به اصطلاح کف زدن برای بیان احساس شادی به کار میرود. در کل این حرکت در ذهن ما مانند خنده و شادی باعث شاداب شدن مغز میشود؛ و همانطور که میدانید مغز قدرت تشخیص شادی مصنوعی و شادی طبیعی را از هم تشخیص نمیدهد در نتیجه با ایجاد کف زدن ذهن ما شاد میشود و با ذهنی شاداب، روح و جسم دارای سلامتی میگردند. در ادامه با ما همراه باشید تا دیگر ویژگی های کف زدن را به شما بگوییم.

کف زدن با خیلی چیزها و مناسبت‌ها در زندگی مرتبط است – ترفیع مقام، فارغ‌التحصیلی، انواع جشن‌ها و غیره. از طرفی پیوندی نزدیک با شادی در زندگی دارد. بدن ما ۳۴۰ نقطه‌ فشار دارد که ۲۸ تا از آنها در دست‌های ماست. شما می‌توانید این نقاط را شناسایی کرده و به منظور لذت بردن از امتیازهای آنها از راه فشاردرمانی، ‌از آن لذت ببرید.
کف‌زدن درمانی
شما باید روغن خردل یا نارگیل و یا ترکیبی از آن دو را روی کف دستتان بریزید تا توسط بدن‌تان جذب شود. می‌توانید جوراب یا کفش بپوشید تا از درز کردن هر نوع انرژی‌ که توسط بدن تولید شده یا خروج آن پیشگیری کنید. دو کف دست را درست مقابل هم نگه داشته و کمی بازوهایتان را شل کنید و بعد کف بزنید. نوک انگشتان و کف دست‌ها باید به هم بخورد. برای آنکه به بهترین نتایج برسید، بهتر است این کار را در صبح انجام دهید.
کف‌ زدن به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در صبح به حفظ تناسب اندام شما و فعال بودنتان کمک می‌کند. همچنین باعث تحریک جریان خون می‌شود که در دفع تمام مواد زائد رگ‌ها و سرخرگ‌ها تأثیرگذار است. برخی دیگر از مزایای کف زدن برای سلامتی عبارتند از:
۱.کف زدن نقش مهمی در التیام قلب و ریه‌‌ها و مشکلات مرتبط با آن مانند تنگی نفس ایفا می‌کند.
۲.کف زدن باعث تسکین درد کمر،‌ گردن و مفاصل می‌شود.
۳.کف زدن برای بیمارانی که فشار خون پایینی دارند، بسیار مفید است.
۴.کف زدن، یک روش درمانی مناسب برای رفع اختلالات هاضمه است. هم‌چنین می‌توانید به منظور بهبود وضعیت هاضمه، از یوگا هم استفاده کنید.
۵.کف زدن باعث ارتقاء سطح مهارت‌های کودکان شده و عملکرد آموزشی آنها را افزایش می‌دهد. بچه‌هایی که به طور مرتب کف می‌زنند، اغلب کمتر دچار اشتباهات تلفظی نسبت به هم‌سن و سالانشان می‌شوند.
۶.کف زدن باعث تقویت مغز کودک می‌شود.
۷.کف زدن منجر به افزایش ایمنی شده و در نتیجه خطر بروز بیماری‌ها را کاهش می‌دهد.
۸.نیم ساعت کف زدن به طور روزانه برای افرادی که از انواع دیابت، آرتروز، فشار خون بالا، افسردگی، سردردهای مزمن، سرماخوردگی، بی‌خوابی، مشکلات چشمی و ریزش مو رنج می‌برند، بسیار تأثیرگذار است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *